جمع‌آوری 100 دستفروش از گنجنامه

جامعه: سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری همدان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ستاد استقبال از بهار، با بیان اینکه در حوزه خدمت شهری قطعاً کار بدون نقص نیست اما عملکرد قابل قبولی طی نوروز انجام شده است ، گفت: طی ایام نوروز کمترین آسیب با توجه به سرعت وزش باد را در همدان داشتیم و […]

جامعه: سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری همدان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ستاد استقبال از بهار، با بیان اینکه در حوزه خدمت شهری قطعاً کار بدون نقص نیست اما عملکرد قابل قبولی طی نوروز انجام شده است ، گفت: طی ایام نوروز کمترین آسیب با توجه به سرعت وزش باد را در همدان داشتیم و در بحث سد معبر، مدیریت پسماند و جمع‌آوری زباله نیز کمترین مشکل را داشتیم و در حوزه خدمات شهری سربلند بودیم.

به گزارش “فردای همدان”، وحید علی‌ضمیر به اقدامات به دلیل وزش باد در ایام نوروز فروردین اشاره کرد و اضافه کرد: در وزش باد شدید با مدیریت و زحمات همکاران کمترین تبعات و مشکل را داشتیم؛ زحمات آتش‌نشانی و کارگران فضای سبز و خدمات شهری نیز در این راستا و در پاکسازی قابل تقدیر است.

 

علی‌ضمیر در ادامه با بیان اینکه در حوزه فضای سبز و زیباسازی، امسال کارها را با کیفیت بهتر انجام دادیم، گفت: با فراخوان طرح، بیش از دو برابر حدود 430 طرح به سازمان سیما و منظر شهری رسید که از بین طرح‌ها المان‌ها انتخاب، سفارش و ساخته شد.

 

وی با بیان اینکه در فضای سبز نیز به لحاظ کمیت و کیفیت نسبت به سال گذشته کم نداشتیم، افزود: اولین سالی بود که المان گل را در سطح شهر داشتیم؛ به لحاظ حجم کاشت گل در المان‌ها، طی ایام تعطیلات چهار فصل را داشتیم و با این شرایط فضای سبز و گلکاری انجام شد.

 

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری همدان تبعات جمع‌آوری دستفروشان را از دیگر مشکلاتی برشمرد و یادآور شد: سعی داریم بحث نگهداری و رفع سد معبر را به بهترین شکل طی سال داشته باشیم.

انتهای پیام/