همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در ملایر برگزار می‌شود

گروه ورزش: رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت یادبود شهید شاخص استان حاج رسول حیدری جمعه 15 مردادماه برگزار می‌شود.       به گزارش”فردای همدان”، مهدی رضایی با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی ملایر اظهار داشت: این همایش به‌منظور یادبود شهید شاخص استان همدان در سال […]

گروه ورزش: رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت یادبود شهید شاخص استان حاج رسول حیدری جمعه 15 مردادماه برگزار می‌شود.

 

 

 

به گزارش”فردای همدان”، مهدی رضایی با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی ملایر اظهار داشت: این همایش به‌منظور یادبود شهید شاخص استان همدان در سال 95 حاج رسول حیدری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تاریخ برگزاری این همایش عنوان کرد: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در ملایر جمعه 15 مرداد برگزار می‌شود و جوایز نفیسی برای برگزاری این همایش در نظر گرفته‌شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: این همایش از میدان دکتر بابک آغازشده و با پیمودن مسیری تا دریاچه پارک سیفیه در این محل ورزش صبح گاهی برگزار می‌شود.

وی برگزاری این همایش را باعث شور و نشاط اجتماعی دانست و بیان کرد: مزین شدن این همایش به نام و یاد شهدا شور و نشاط آن را دو چندان می‌کند.