فرود ظفری یکی از شانس‌های مدال در بازی‌های آسیا جاکارتا

ورزش: رئیس فدراسیون ووشو در مجمع انتخابات ووشو گفت: فرود ظفری یکی از شانس های مدال در بازیهای آسیا جاکارتا است. به گزارش “فردای همدان”، دکتر مهدی علی نژاد در مجمع انتخابات ووشو گفت: با رای اعتمادویژه به آقای قاسمی انتظار داریم در پایان چهار سال توسعه و رشد به سزایی در ورزش ووشو استان […]

ورزش: رئیس فدراسیون ووشو در مجمع انتخابات ووشو گفت: فرود ظفری یکی از شانس های مدال در بازیهای آسیا جاکارتا است.

به گزارش “فردای همدان”، دکتر مهدی علی نژاد در مجمع انتخابات ووشو گفت: با رای اعتمادویژه به آقای قاسمی انتظار داریم در پایان چهار سال توسعه و رشد به سزایی در ورزش ووشو استان داشته باشیم .

 

رئیس فدراسیون ووشو گفت :150 کشور عضو فدراسیون ووشو هستند و در یک دهه گذشته رشد چشمگیری در این رشته ورزشی داشته ایم .خوشبختانه درسال 96 یک اتفاق ویژه برای ورزش ووشو کشور افتاد و بعد از 13 دوره ایران توانست قهرمان شود و ما باید در حفظ این قهرمانی کوشا باشیم .

 

وی افزود: در حال حاضر ما بازیهای آسیایی جاکارتا را پیش رو داریم و مسابقات انتخابی در سطح بالایی برگزار شد که از قهرمانان ما در این مسابقات حذف شوند در حال حاضر هشت نفر به مرحله نهایی اردو صعود کردند که از جمله آنها فرود ظفری از استان همدان است که کار سختی را پیش رو دارد از این هشت نفر راه یافته چهار نفر به بازیهای آسیایی جاکارتا اعزام خواهند شد.

 

علی نژاد در پایان از ریاست ووشو استان خواست استعداد یابی در سن پایه از کارهای بسیار مهم هیئت است و توجه به این امر سبب رشد و اعتلای ورزش ووشو خواهد بود همچنین شرکت در لیگ و حضور بانوان در مسابقات می تواند اعتلای این رشته را در سطح کشور بالا ببرد.

انتهای پیام/