همایش «دختران آفتاب» در تویسرکان برگزار می‌شود

گروه فرهنگ و هنر: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان از برگزاری همایش «دختران آفتاب» به مناسبت دهه کرامت در این شهرستان خبر داد     به گزارش”فردای همدان”، علی نورعلیئی اظهار کرد: همایش «دختران آفتاب» از ساعت ١٠ تا ١٢ صبح روز پنج‌شنبه ١٤ مردادماه برگزار خواهد شد. وی محوریت همایش «دختران آفتاب» […]

گروه فرهنگ و هنر: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان از برگزاری همایش «دختران آفتاب» به مناسبت دهه کرامت در این شهرستان خبر داد

 

 

به گزارش”فردای همدان”، علی نورعلیئی اظهار کرد: همایش «دختران آفتاب» از ساعت ١٠ تا ١٢ صبح روز پنج‌شنبه ١٤ مردادماه برگزار خواهد شد.

وی محوریت همایش «دختران آفتاب» را موضوع حجاب و عفاف دانست و ادامه داد: این همایش با همکاری واحد خواهران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در مجتمع فرهنگی هنری فردوسی در شهرستان اجرا می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان به برگزاری عصر شعر رضوی از دیگر برنامه‌های دهه کرامت اشاره کرد و افزود: عصر شعر رضوی با همکاری انجمن‌های ادبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان عصر روز یکشنبه هفدهم مردادماه برگزار خواهد شد.

وی از برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی هنرمند خوش‌ذوق تویسرکان در محل دائمی نمایشگاه‌های ارشاد خبر داد و اضافه کرد: نمایشگاه هنرهای تجسمی با ١٦ اثر نقاشی از آقای دهنوی با موضوع طبیعت تا پایان دهه کرامت در معرض دید عموم قرار دارد.

نورعلیئی در پایان خاطرنشان کرد: آثار خوشنویسی از هشت هنرمند برتر خوشنویس ایران نیز در محل نمایشگاه دائمی در مجتمع فرهنگی هنری فردوسی اداره فرهنگ و ارشاد تویسرکان به مناسبت دهه کرامت به نمایش گذاشته می‌شود.