صداوسیما بی‌اعتمادی جامعه در رابطه با بی‌کیفیتی محصولات ایرانی را از بین ببرد

جامعه: نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال باید جهادی، با روحیه بسیجی و حاکمیت نظم و انضباط و سخت‌کوشانه در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «حمایت از کالای ایرانی» تلاش کنیم. به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، محمدعلی پورمختار پنج‌شنبه 16 فروردین در نخستین شورای اداری سال 97 استان همدان، […]

جامعه: نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال باید جهادی، با روحیه بسیجی و حاکمیت نظم و انضباط و سخت‌کوشانه در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «حمایت از کالای ایرانی» تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، محمدعلی پورمختار پنج‌شنبه 16 فروردین در نخستین شورای اداری سال 97 استان همدان، با اشاره به شعار سال، اعلام کرد: با توجه به شعارهای نوروزی 10 سال گذشته مقام معظم رهبری تا کنون، همه حول محور اقتصاد بوده است و در سال جاری نتیجه این 10سال باید محقق شود.

 

پورمختار با ببان اینکه موضوع حمایت از کالای ایرانی باید در بین مردم فرهنگسازی شود، افزود: تقاضا داریم تمامی دستگاه های فرهنگی به ویژه صداوسیما که بی اعتمادی حاضر در جامعه در رابطه با بی کیفیتی محصولات ایرانی را از بین ببرند و از سویی دیگر تولیدکنندگان با کیفیت بخشی به محصولات خود در راه تحقق شعار سال گامی اساسی بردارند.

 

وی با بیان اینکه سازمان استاندارد باید تمرکز و توجه بیشتری به تولید محصولات داخلی داشته باشد، تصریح کرد: امسال همه مسئولان، دستگاه‌ها و فرمانداران وظیفه دارند از کالاهای ایرانی حمایت کنند.

 

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در خانه ملت تأکید کرد: بانک‌ها نیز باید در این حوزه وارد شوند و رویه جدیدی برای جلوگیری از واردات کالاهای خارجی در پیش بگیرند‌.

 

وی افزود: تمرکز کنیم به این موضوع که امنیت ملی، رضایت مردم و غلبه بر توطئه های دشمنان در گرو اجرای شعار سال توسط دولت است.

 

پورمختار با اشاره به در پیش بودن رویداد ۲۰۱۸ در استان همدان، بیان کرد: موضوع  «همدان ۲۰۱۸»، رویدادی فرهنگی و اقتصادی است که تقاضا داریم این مسأله به شهر همدان محدود نشود و همه شهرستان‌ها تحت پوشش این رویداد قرار بگیرند.

 

وی بیان کرد: از آنجایی که همدان دارالمومنین و دربرگیرنده ۸ هزار شهید گلگون کفن است، از این رو به احترام خانواده‌های معظم شهدا مسائل فرهنگی این رویداد رعایت شود.

 

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امسال همه مقدمات استقبال از میهمانان نوروزی و گردشگران به خوبی انجام پذیرفته و بسیار قابل قبول بود.

انتهای پیام/

خبرنگار: مهسا جعفری