کنارگذر شیرین‌سو در اردیبهشت‌ماه تکمیل می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از تکمیل کنارگذر شیرین‌سو در اردیبهشت ماه امسال خبر داد. به گزارش “فردای همدان”، فرهاد فرزانه با اشاره به تکمیل کنارگذر شیرین سو در ابتدای امسال اظهار کرد: احداث کنارگذر شیرین‌سو‌ که‌ در سال 96 با پیشرفت 80 درصدی به دلیل بارندگی متوقف شده بود در اردیبهشت ماه سال […]

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از تکمیل کنارگذر شیرین‌سو در اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

به گزارش “فردای همدان”، فرهاد فرزانه با اشاره به تکمیل کنارگذر شیرین سو در ابتدای امسال اظهار کرد: احداث کنارگذر شیرین‌سو‌ که‌ در سال 96 با پیشرفت 80 درصدی به دلیل بارندگی متوقف شده بود در اردیبهشت ماه سال جاری با اجرای روکش تکمیل خواهد شد.

 

وی افزود: اجرای بهسازی و آسفالت ‌12 کیلومتر باقیمانده از باند دوم منتهی به شهر شیرین‌سو که بخشی از کمربندی کبودراهنگ – قیدار است در مرحله پیمان و عقد قرارداد است و این پروژه نیز در سال جاری تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان ادامه داد: مسیرهای روستایی نیمه‌تمام این شهرستان از جمله مسیر زین آباد- ناصرآباد به طول 3.5 کیلومتر و داقداق‌آباد – قلی‌آباد به طول 7.5 کیلومتر در صورت تأمین اعتبارات لازم امسال در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

وی در خصوص احداث راه‌روستایی شیخ جراح- مسجدین نیز که عقد قرارداد شده است، گفت: احداث این راه روستایی به زودی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

 

فرزانه خاطرنشان کرد: اعتبار مسیر شیخ جراح- مسجدین در سال 96 برابر 3 هزار و 560 میلیون ریال از محل منابع استانی و نفت و گاز بوده است که تخصیصی  معادل 630 میلیون ریال را داراست.

انتهای پیام/