خانه جوانان همدان از تمام فرهنگسراها فعال‌تر بوده است

جامعه: سخنگوی مجمع عمومی سمن‌های جوان استان همدان با بیان اینکه 55 درصد مصوبات مجمع عملی و 45 درصد در حال پیگیری است، گفت: 50 جلسه برگزار و اساسنامه داخلی تصویب شد؛ خانه جوانان همدان به تنهایی از تمام فرهنگسراها فعال‌تر و پیشتازتر بوده است. به گزارش “فردای همدان”، مهدی ذوقی در ستاد ساماندهی امور […]

جامعه: سخنگوی مجمع عمومی سمن‌های جوان استان همدان با بیان اینکه 55 درصد مصوبات مجمع عملی و 45 درصد در حال پیگیری است، گفت: 50 جلسه برگزار و اساسنامه داخلی تصویب شد؛ خانه جوانان همدان به تنهایی از تمام فرهنگسراها فعال‌تر و پیشتازتر بوده است.

به گزارش “فردای همدان”، مهدی ذوقی در ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار کرد: استان همدان از استان‌های پیشتاز در امور جوانان بوده و سمن‌های جوانان همدان به صورت ابتکاری و با حمایت مسوولان اقدام به تشکیل این مجمع کرده است.

 

ذوقی‌پایدار گفت: اولین استان در راه‌اندازی مجمع عمومی سمن‌های جوان قبل از ابلاغ وزارت ورزش و جوانان هستیم؛ 30 بهمن 95 اولین انتخابات مجمع برگزار شد و این مجمع حدود یک سال شروع به کار کرد.

 

وی با بیان اینکه 55 درصد مصوبات مجمع عملی و 45 درصد در حال پیگیری است، خاطرنشان کرد: 50 جلسه برگزار و اساسنامه داخلی تصویب شد؛ خانه جوانان همدان به تنهایی از تمام فرهنگسراها فعال‌تر و پیشتازتر بوده است.

انتهای پیام/