کمک مالی هیات ورزش‌های همگانی همدان به بیماران کلیوی

جامعه: رئیس هیات ورزش های همگانی همدان گفت: ورزشکاران عضو هیات ورزش های همگانی این استان در مجموع 200 میلیون ریال به یک بیمار کلیوی کمک کرد. به گزارش “فردای همدان”، هادی سبزواری اظهار کرد: این کمک مالی توسط 20 ورزشکار این هیات برای یک بانوی دیالیزی که هر 2 کلیه خود را از دست […]

جامعه: رئیس هیات ورزش های همگانی همدان گفت: ورزشکاران عضو هیات ورزش های همگانی این استان در مجموع 200 میلیون ریال به یک بیمار کلیوی کمک کرد.

به گزارش “فردای همدان”، هادی سبزواری اظهار کرد: این کمک مالی توسط 20 ورزشکار این هیات برای یک بانوی دیالیزی که هر 2 کلیه خود را از دست داده است، جمع آوری شد.

 

وی اضافه کرد: البته این کمک مالی بخشی از هزینه تامین کلیه برای این بانوی بیمار است که با هماهنگی انجمن حمایت از بیماران کلیوی قرار شد پرداخت شود.

 

وی خاطرنشان کرد: البته تامین هزینه مالی برای این بانوی بیمار بیش از 200 میلیون ریال است که البته بخش باقی مانده آن را نیز انجمن حمایت از بیماران کلیوی پرداخت می شود.

 

سبزواری یادآور شد: این کمک مالی توسط ورزشکاران عضو هیات ورزش های همگانی استان همدان جمع آوری شده است و قدردان این توجه آنها هستیم.

 

هیات ورزش های همگانی استان همدان یکی از هیات های فعال در امور خیریه است.

 

30 هزار ورزشکار عضو هیات ورزش های همگانی استان همدان هستند.

انتهای پیام/