بانوان کیک بوکسینگ‌کار ملایر قهرمان مسابقات کیک‌بوکسینگ کشور

ورزش بانوان: بانوان کیک بوکسینگ کار ملایری با کسب عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ بانوان کشور افتخاری را برای شهرستان به ارمغان آوردند. به گزارش فردای “همدان”، تیم کیک بوکسینگ بانوان شهرستان ملایر درچهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ بانوان کشور شرکت کرد و توانست با کسب […]

ورزش بانوان: بانوان کیک بوکسینگ کار ملایری با کسب عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ بانوان کشور افتخاری را برای شهرستان به ارمغان آوردند.

به گزارش فردای “همدان”، تیم کیک بوکسینگ بانوان شهرستان ملایر درچهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ بانوان کشور شرکت کرد و توانست با کسب شانزده مدال رنگارنگ طلا و نقره و برنز عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب و افتخاری دیگر برای ورزش شهرستان و استان به ارمغان آورد.

مدال آوران به ترتیب :

رده سنی نونهالان:نرگس احمدی و الناز شایان نصب مقام اول و فاطمه افراسیابی مقام دوم و فاطمه سیفی مقام سوم

 

رده سنی نوجوانان:ریحانه کریمی مقام دوم

 

رده سنی جوانان : فرزانه عزیزی ,صبا کولیوند,نازنین غلامی و محدثه ابوالفضلی مقام اول ونفیسه پیریایی مقام سوم

 

رده سنی بزرگسالان: بهاره زندی مقام اول و رضوان رضایی , سعیده بیات و فروغ امیری مقام دوم و پرنیان جوکار و فاطمه فیضی مقام سوم

 

شایان ذکر است تیم کیک بوکسینگ بانوان شهرستان ملایر به مربیگری بهاره زندی,فاطمه امیری پری, نسترن ولی خانی و رضوان رضایی به این دوره از مسابقات اعزام شدند که نتیجه ان کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات بود.

 

گفتنی است از سوی فدراسیون ورزشهای رزمی کشور بهاره زندی، فاطمه امیری پری و نسترن ولی خانی به عنوان داور به این مسابقات دعوت شدند.

انتهای پیام/