عرضه ميوه شب عيد با نرخ دولتي در 50 غرفه

اقتصاد: فرماندار همدان گفت : تعادل و تنظيم قيمت بازار شب عيد يکي از اصلي ترين برنامه هاي کارگروه تنظيم بازار شهرستان همدان است .   به گزارش “فردای همدان”، علی تعالی در کارگروه تنظيم بازار شهرستان همدان از برپايي 50 غرفه عرضه مستقيم ميوه شب عيد خبر داد و افزود : به تناسب جمعيت […]

اقتصاد: فرماندار همدان گفت : تعادل و تنظيم قيمت بازار شب عيد يکي از اصلي ترين برنامه هاي کارگروه تنظيم بازار شهرستان همدان است .

 

به گزارش “فردای همدان”، علی تعالی در کارگروه تنظيم بازار شهرستان همدان از برپايي 50 غرفه عرضه مستقيم ميوه شب عيد خبر داد و افزود : به تناسب جمعيت و تقاضاي ميوه در سال گذشته ،50 نقطه براي عرضه مستقيم ميوه شب عيد جانمايي شده است .

 

فرماندار شهرستان همدان تصريح کرد : بيش از هزار تن معادل 47 درصد ميوه خريداري شده استان براي توزيع در 50 نقطه عرضه ميوه درشهرستان همدان پيش بيني شده است .

 

وي از 5 واحد آماده به کار در مناطق پر تقاضا خبر داد و عنوان کرد : مديريت 30 واحد از اين غرفه ها با اصناف ، 5 واحد با شهرداري و 10 واحد با اداره تعاون روستايي است .

 

فرماندار همدان افزود : اداره تعاون روستايي شهرستان همدان از مجموع 10 غرفه خود 6 غرفه شهري و 4 غرفه روستايي در بخش مرکزي و قهاوند پيش بيني کرده است .

 

وي ادامه داد : شهرستان همدان طبق سنوات گذشته براي تنظيم و تعادل بخشي به بازار گوشت ، مرغ ، ميوه و ديگر مايحتاج ضروري در ايام پرتقاضا و ورود مسافران تدابير لازم را اتخاذ کرده است .

 

وي در پايان خواستار افزايش بازرسي ها از واحدهاي صنفي شد و افزود : اين غرفه ها از 26 تا 29 اسفند ماه به توزيع ميوه با نرخ دولتي خواهند پرداخت .

 

رئيس نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت نيز گفت : استفاده از تجربه 14 ساله توزيع ميوه دولتي در همدان سبب رضايت شهروندان و مسافران شده است .

 

عليرضا شجاعي با اشاره به نظارت مستمر بر عامل هاي فروش ميوه تصريح کرد : از لحظه بارگيري تا فروش بازرسي ويژه همراه غرفه ها خواهد بود .

 

وي در پايان گفت : کميته راهبري مديريت شبکه توزيع ميوه و اتحاديه ميوه و تره بار شهرستان همدان درصدد تعادل بازار و پايداري قيمت ميوه است .

انتهای پیام/