جشنواره رویش فرصتی مغتنم برای معرفی داشته‌های بی‌بدیل همدان

فرهنگ و هنر: معاون امنیتی سیاسی استاندار همدان گفت: حضور دانشجویان از سراسر کشور در این جشنواره فرصت مغتنمی است تا داشته‌های بی بدیل استان خود را به نمایش بگذاریم. به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، سعید شاهرخی، یک‌شنبه، ۲۰ اسفندماه در آئین افتتاحیه جشنواره کشوری رویش اظهار کرد: خوشبختانه امروز شاهد یک رویداد فرهنگی دیگر […]

فرهنگ و هنر: معاون امنیتی سیاسی استاندار همدان گفت: حضور دانشجویان از سراسر کشور در این جشنواره فرصت مغتنمی است تا داشته‌های بی بدیل استان خود را به نمایش بگذاریم.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، سعید شاهرخی، یک‌شنبه، ۲۰ اسفندماه در آئین افتتاحیه جشنواره کشوری رویش اظهار کرد: خوشبختانه امروز شاهد یک رویداد فرهنگی دیگر در سطح استان همدان هستیم.

 

وی افزود: جشنواره رویش به میزبانی دانشگاه پیام نور همدان با هدف ارائه کار‌های فرهنگی، علمی و هنری کانون‌های دانشجویی دانشگا‌ه‌های پیام نور سایر استان‌ها برگزار شد.

 

شاهرخی اضافه کرد: دانشجویان از سراسر کشور با حضور در این جشنواره، علاوه بر آثار کانون‌های دانشگاهی خود، هنر و تفکر خود را نیز به منصه ظهور گذاشته اند که این خود زمینه ایجاد انگیزه و رقابت مثبت در بین دانشگاهیان است.

 

معاون امنیتی سیاسی استاندار ادامه داد: حضور دانشجویان از سراسر کشور در این جشنواره فرصت مغتنمی است تا داشته‌های بی بدیل استان خود را به نمایش بگذاریم که خوشبختانه دانشگاه پیام نور و متولیان امر در این باب خوب وارد شده اند.

وی تصریح کرد: امیدواریم چنین رویداد‌های فرهنگی در استان گام‌های موثر و مفیدی در جهت معرفی هر چه بیشتر استان به هم وطنان خود باشد، از اولویت‌های جدی استاندار و متولیان امور فرهنگی نامگذاری سالانه استان به نام یکی از شخصیت‌های فرهیخته استان است که برنامه‌های مختلفی در این راستا انجام می‌شود.

 

شاهرخی ابراز کرد: با بهره گیری از فرصت و امتیاز بزرگی که برای استان همدان به عنوان «پایتخت گردشگری آسیایی در ۲۰۱۸» فراهم شده است سال آینده برنامه‌های مختلفی در همدان برگزار خواهد شد که استان را به صورت قابل توجه برجسته و بر روی آنتن می‌برد.

 

معاون امنیتی سیاسی استاندار با بیان اینکه سال آینده دو نشست بزرگ در استان برگزار خواهد شد گفت: نشست کشور‌های آسیایی با حضور ۳۴ کشور در نیمه اول سال ۹۷ و میزبانی بیش از ۱۸۰ کشور در استان در نیمه دوم سال جهت معرفی داشته‌های غنی استان همدان از برنامه‌های، رویداد همدان ۲۰۱۸ است.

خبرنگار: مهسا جعفری