برگزاري نشست‌ کتابخوانی با حضور چهره‌های ورزشی در همدان

فرهنگ و هنر: مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان از آمادگی این اداره کل در برگزاری نشست‌های کتابخوانی با حضور چهره‌های ورزشی در همدان خبر داد. به گزارش “فردای همدان”، عاطفه زارعی در جمع ورزشکاران همدان در کتابخانه مرکزی با تاکید به اینکه شما افرادی صاحب خرد و ارزشمند جامعه هستید، اظهار کرد: وقتی انسان […]

فرهنگ و هنر: مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان از آمادگی این اداره کل در برگزاری نشست‌های کتابخوانی با حضور چهره‌های ورزشی در همدان خبر داد.

به گزارش “فردای همدان”، عاطفه زارعی در جمع ورزشکاران همدان در کتابخانه مرکزی با تاکید به اینکه شما افرادی صاحب خرد و ارزشمند جامعه هستید، اظهار کرد: وقتی انسان در کنار اطلاعاتی که به دست می‌آورد، تجربه خوبی نیز داشته باشد، منجر به موفقیت‌‌هایی در او خواهد شد.

 

وی گفت:‌ حضور افراد دارای تجربه کافی و دانش تخصصی در مجموعه کتابخانه‌ها این دلگرمی را می‌دهد که مردم نیز جذب چنین فضایی شوند.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان بیان کرد: گاهی فردی به کتابخانه‌ای می‌رود که حضور افراد خاصی را نمی‌بیند اما وقتی افرادی سرشناس در یک کتابخانه رفت و آمد می‌کنند، این تاثیر را دارد که دیگران نیز جذب کتابخوانی شوند.

 

وی با اشاره به اینکه هدف از طرح کتابخانه‌گردی یافتن بازار اطلاعات و بازاریابی خوب است، گفت: ما می‌خواهیم به مردم نشان دهیم کالاهایی ارزشمند است که در رفتار، فکر، خرد و الگویی رفتاری جامعه تاثیرگذار است و می‌تواند جامعه خوبی را برای آینده ترسیم کند.

 

زارعی با اشاره به اینکه اگر رفتارها خوب شکل گیرد می‌توان آینده خوبی را برای نسل بعد ترسیم کرد، خاطرنشان کرد: با ایجاد زیرساخت‌ها، رفتارها شکل گرفته و نگران نمی‌شویم که چگونه در افراد تاثیرگذار باشیم و به فکر بهبود خدمات خواهیم بود.

 

وی با بیان اینکه مجموعه کتابخانه مرکزی همدان مشتریان خاص خود را دارد اما انتظار بر این است با توجه به بافت جمعیتی همدان به درصد مطلوبی برسد، افزود: خوشبختانه وضعیت رو به بهبود است و حضور افرادی سرشناس و شکل‌گیری پیام‌ها و حلقه‌های مطالعاتی می‌تواند در ارتقای این وضعیت کمک کند.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی همدان با اشاره به اینکه افراد سرشناس، صاحب تجربه ارزشمند هستند، بنابراین برای چیزی که ارزشمند است باید هزینه کرد تا دیگران از او یاد بگیرند، گفت: این موضوع به موفقیت‌های مجموعه کمک خواهد کرد.

 

وی با تاکید به اینکه گاهی باید هزینه کرد تا ارزش‌ها را شکل داد، ادامه داد: ماه گذشته دانشجوی الجزایری از ما درخواست برگزاری نمایشگاهی را در کتابخانه مرکزی کرد تا بتواند کتاب یا افراد شاخص کشور الجزایر را به مردم همدان معرفی کند.

 

زارعی افزود: با استقبال از این طرح اطلاعات بسیاری از کشور الجزایر نسبت به اینکه این کشور 60 سال پیش مستقل شده و همچنین آداب و رسوم آن، به دست آوردیم.

 

وی با بیان اینکه این عامل باعث شد دانشجویانی از دانشگاه بوعلی وارد مجموعه کتابخانه مرکزی شده و با چنین فضایی آشنا شوند، گفت: در حوزه ورزش نیز پیشنهادهای مختلف را می‌توان گرفت و اجرایی کرد که ما آمادگی داریم.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان بیان کرد:‌ حتی آمادگی برگزاری نشست‌های کتابخوانی با حضور چهره‌های ورزشی را داریم تا اقشار مختلف جذب کتابخوانی شوند.

انتهای پیام/