تبلیغات در توسعه صنعت گردشگری قابل چشم پوشی نیست

جامعه: معاون امور عمرانی استاندار همدان گفت: تبلیغات در توسعه صنعت گردشگری به هیچ وجه قابل چشم پوشی نیست چراکه در نظام توسعه این عرصه هم، همانند سایر عرصه ها هر روز توسعه پیدا می‌کند و در دهکده جهانی هر روز نقش پرنگ ‌تری به خود می‌گیرد. به گزارش “فردای همدان”، محمودرضا عراقی در جمع […]

جامعه: معاون امور عمرانی استاندار همدان گفت: تبلیغات در توسعه صنعت گردشگری به هیچ وجه قابل چشم پوشی نیست چراکه در نظام توسعه این عرصه هم، همانند سایر عرصه ها هر روز توسعه پیدا می‌کند و در دهکده جهانی هر روز نقش پرنگ ‌تری به خود می‌گیرد.

به گزارش “فردای همدان”، محمودرضا عراقی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گردشگری پدیده ای است که با زندگی روزمره مردم سر و کار دارد و بـه همین دلیل روز به روز توسعه بیشتری می یابد، گفت : پتانسیل های گردشگری همدان  در سال ۲۰۱۸ می تواند در عرصه ملی و بین المللی به بهترین شکل معرفی شود.

 

معاون امور عمرانی استاندار همدان در ادامه گفت: باید برای استفاده از این شرایط و جلب گردشگران از وسایل مختلف و از جمله تبلیغات فراگیر بهره برد.

 

وی عنوان کرد:  وسایل ارتباط جمعی در دنیای تبلیغات چنان قدرتی دارد که می تواند در جامعه، نسل جدیدی را برای نخستین بار پدید آورد.

 

عراقی ادامه داد: توانایی تغییر رفتار در انسانها و تشکیل ادراک آنها در راستای اهداف و منافع مبلغین انجام می گیرد و امروزه تبلیغات می تواند تصورات، ‌ اعتقادات و ذهنیات تازه ای را به انسان بدهد.

 

وی با اشاره به اهمیت رویداد «همدان ۲۰۱۸» و تاثیر بر حوزه گردشگری گفت: تبلیغات در توسعه صنعت گردشگری به هیچ وجه قابل چشم پوشی نیست چراکه در نظام توسعه این عرصه هم، همانند سایر عرصه ها هر روز توسعه پیدا می‌کند و در دهکده جهانی هر روز نقش پرنگ ‌تری به خود می‌گیرد.

 

معاون امور عمرانی استاندار همدان تاکید کرد: باید همدان را با ابزار به روز در تبلیغات جهانی کنیم.

انتهای پیام/