اجرای طرح امداد نجات و جاده‌ای نوروزی هلال احمر

جامعه: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از اجرای طرح امداد و نجات جاده‌ای نوروزی خبر داد. به گزارش “فردای همدان”، بهروز کارخانه‌ای  با اشاره به اینکه این طرح از 25 اسفندماه آغاز وتا 15 فروردین 97 ادامه دارد گفت: فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در سه بخش ساماندهی شده است.   وی با بیان اینکه […]

جامعه: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از اجرای طرح امداد و نجات جاده‌ای نوروزی خبر داد.

به گزارش “فردای همدان”، بهروز کارخانه‌ای  با اشاره به اینکه این طرح از 25 اسفندماه آغاز وتا 15 فروردین 97 ادامه دارد گفت: فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در سه بخش ساماندهی شده است.

 

وی با بیان اینکه 13 پایگاه ثابت و4پایگاه موقت  دراجرای طرح امداد ونجات جاده ای  فعالیت می کنند، اظهار داشت: در ایام نوروز نیزبه تعداد شهرستان های  استان پایگاه های سیارآماده خدمت رسانی خواهند بود.

 

کارخانه ای ادامه داد: پایگاه های سیار جمعیت هلال احمر استان تا 20 کیلومتر را وشش می دهد همچنین پایگاه های ثابت هم تا 25 کیلومتر را خدمات رسانی می کنند.

 

این مسئول اضافه کرد: درهرپایگاه ثابت 5نفر ودر هر پایگاه موقت 4 نفرنیرو هلال احمر خدمات ارائه می دهند.

 

وی ادامه داد: در پایگاه‌های سیار با فعالیت آمبولانس‌های جمعیت هلال احمر، یک راننده و یک نیروی امدادی حضور داشته و آماده خدمات‌رسانی هستند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به اینکه طرح ایمنی و سلامت نوروزی از جمله برنامه‌ها ی این ایام خواهد بود، افزود:16 پایگاه ثابت و 8 پایگاه سیاردر طرح سحاب (سامانه حرکتی امدادی بشر دوستانه) فعالیت خواهند کرد.

 

کارخانه ای بیان کرد: دراجرای  طرح سحاب  دو نفر نیرو در هر پایگاه ثابت و دو نفر نیرو نیز در هر پایگاه‌ سیار حضور خواهند داشت.

 

وی ایجاد پنج خیمه نماز در استان را از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر استان طی ایام نوروز دانست و گفت: ایجاد 9 فضای دوستدار کودک و 9 ایستگاه سلامت به منظور اندازه‌گیری فشار خون و قند خون از دیگر اقدامات است.

 

کارخانه‌ای خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر نیز هر ساله کتابچه، بروشور و لوح‌های فشرده‌ای حاوی پیام‌های فرهنگی تهیه و در اختیار جمعیت هلال احمر استان‌ها به منظور ارائه به مسافران نوروزی و شهروندان قرار می‌دهد.

انتهای پیام/