6 میلیون دلار سیب زمینی از همدان صادر شد

اقتصاد: مدیرکل گمرک استان همدان ازصادرات 6 میلیون دلار سیب‌زمینی از گمرک همدان به سایر کشورها خبر داد. به گزارش “فردای همدان”، جمال خشوعی اظهار کرد: در هشت ماهه امسال 6 میلیون و 417 هزار و 189 دلار سیب زمینی از گمرک استان همدان به سایر کشورها صادر شده است.   وی با اشاره به اینکه […]

اقتصاد: مدیرکل گمرک استان همدان ازصادرات 6 میلیون دلار سیب‌زمینی از گمرک همدان به سایر کشورها خبر داد.

به گزارش “فردای همدان”، جمال خشوعی اظهار کرد: در هشت ماهه امسال 6 میلیون و 417 هزار و 189 دلار سیب زمینی از گمرک استان همدان به سایر کشورها صادر شده است.

 

وی با اشاره به اینکه صادرات سیب زمینی از گمرک همدان به سایر کشورها هفت درصد افزایش داشته است، افزود: نسبت به مشابه پارسال  5 میلیون و 996 هزار و 248 دلار سیب زمینی از گمرک همدان صادر شده بود.

 

مدیرکل گمرک استان همدان با اشاره به اینکه سیب زمینی پنج درصد از کل صادرات استان را به خود اختصاص داده است، اظهارداشت: محصول سیب زمینی استان همدان به کشورهای ترکمنستان، عراق و افغانستان صادر شده است.

 

خشوعی ادامه داد: گمرک همدان آمادگی لازم برای صادرات محصولات کشاورزی همدان را دارد و این انتظار می‌رود تا با استقرار صنایع تبدیلی تولیدات کشاورزی همدان فرآوری شده و سپس صادر شود تا ارزش افزوده بالایی به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/