ورزشکار همدانی قهرمان مسابقات کشوری پرورش‌اندام شد

ورزش: مجید جامه بزرگ ورزشکار همدانی در مسابقات قهرمانی کشور پرورش اندام قهرمان شد. به گزارش “فردای همدان”، مجید جامه بزرگ ورزشکار همدانی در مسابقات قهرمانی کشور پرورش اندام بزرگسالان که به میزبانی شیراز برگزار شد، قهرمان شد.   این دوره از رقابت ها با حضور چشمگیر 481 ورزشکار از سراسر استان های کشور به […]

ورزش: مجید جامه بزرگ ورزشکار همدانی در مسابقات قهرمانی کشور پرورش اندام قهرمان شد.

به گزارش “فردای همدان”، مجید جامه بزرگ ورزشکار همدانی در مسابقات قهرمانی کشور پرورش اندام بزرگسالان که به میزبانی شیراز برگزار شد، قهرمان شد.

 

این دوره از رقابت ها با حضور چشمگیر 481 ورزشکار از سراسر استان های کشور به صورت از دهم اسفند تا روز گذشته به میزبانی شیراز برگزار شد.

 

ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از رقابت ها، در رده های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در رشته های پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک به رقابت می پردازند.

 

لازم به ذکر است رده سنی ۲۳ سال به بالا ورزشکاران در ۲ دسته وزنی به اضافه ۷۵ و منهای ۷۵ کیلو گرم و بزرگسالان پرورش اندام در اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۰، ۷۵، ۸۰، ۸۵، ۹۰، ۹۵، ۱۰۰ و +۱۰۰ کیلو گرم بر روی استیج این دوره از رقابت های حاضر شدند که در پایان این رقابت ها مجید جامه بزرگ ورزشکار همدانی نشان طلای این مسابقات را از آن خود کرد.

انتهای پیام/