برگزاری دوره آموزشی مجریان طرح نوروزی آرامش بهاری در همدان

جامعه: معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری دوره آموزشی و توجیهی ویژه مجریان طرح آرامش بهاری نوروز در همدان خبر داد. به گزارش “فردای همدان”، حجت الاسلام سیدحسن رضوی اظهار داشت: با توجه به نزدیکی پایان سال و اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان، […]

جامعه: معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری دوره آموزشی و توجیهی ویژه مجریان طرح آرامش بهاری نوروز در همدان خبر داد.

به گزارش “فردای همدان”، حجت الاسلام سیدحسن رضوی اظهار داشت: با توجه به نزدیکی پایان سال و اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان، دوره آموزشی و توجیهی طرح آرامش بهاری برگزار می‌شود.

 

وی گفت: این همایش توجیهی با حضور هیئت امنا، خادمان و مدیران مراکز فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه و مساجد و دست اندرکاران اجرایی طرح آرامش بهاری دوشنبه  ۱۴ اسفندماه سالجاری در حسینه سیدالشهدا(ع) آرامستان موقوفه شهر همدان برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان همدان با اشاره به حضور و سخنرانی نماینده معظم ولی فقیه در استان و فرماندهی انتظامی استان همدان در این دوره آموزشی، عنوان کرد: تمام مباحث مرتبط با اجرای طرح آرامش بهاری در راستای خدمتگزاری هر چه بیشتر به زائران بقاع متبرکه آموزش داده می شود و مدیر کل فرهنگی سازمان اوقاف کشور نیز در کارگاه آموزشی به تشریح این ویژه برنامه برای حاضران خواهد پرداخت.

 

حجت الاسلام رضوی یادآور شد: طرح ملی آرامش بهاری هر ساله با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی براساس تدابیر مقام معظم رهبری و تقویت باورهای دینی و ارتقای سطح فکری و فرهنگی زائران نوروزی امام زادگان واجب التعظیم اجرا می شود که در ایام نوروز ۹۷ نیز  در سطح ۷۱ بقعه متبرکه سطح استان اجرا خواهد شد.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان همدان افزود: طی ایام اجرای این طرح ۵۵ روحانی مبلغ با این اداره همکاری خواهند داشت و به فعالیت های فرهنگی و عقیدتی در سطح خیمه های معرفت راه اندازی شده در بقاع متبرکه خواهند پرداخت.

انتهای پیام/