دیو نمکی و دیو الکی در دهمین جشنواره تئاتر دزفول

  فرهنگ و هنر: دهمین جشنواره تئاتر منطقه ای کودک و نوجوان در دزفول آغاز شده است که دیو نمکی و دیو الکی از همدان در این جشنواره حضور دارند.   به گزارش “فردای همدان”، عبدالمحمد نعناکار پیش از ظهر امروز یکشنبه در حاشیه آغاز این جشنواره اظهار کرد: پس از اعلام فراخوان دهمین جشنواره […]

 

فرهنگ و هنر: دهمین جشنواره تئاتر منطقه ای کودک و نوجوان در دزفول آغاز شده است که دیو نمکی و دیو الکی از همدان در این جشنواره حضور دارند.

 

به گزارش “فردای همدان”، عبدالمحمد نعناکار پیش از ظهر امروز یکشنبه در حاشیه آغاز این جشنواره اظهار کرد: پس از اعلام فراخوان دهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به میزبانی دزفول، 51 نمایش به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

 

دبیر اجرایی جشنواره افزود: هیئت بازبینی از بین این 51 نمایش رسیده به دبیرخانه هشت اثر را برای شرکت در جشنواره انتخاب کردند.

 

وی عنوان کرد: نمایش کدو قلقله زن از اصفهان، نمایش یکی باید بخونه تا هیچکی خواب نمونه از شهرکرد، نمایش سنجاب و یوز ایرانی از اهواز، نمایش قصه زمین از ایذه، نمایش دست ها بالا از بهبهان، نمایش شهر زنبورها از خرمشهر، نمایش از دست این زمینی ها از دزفول و نمایش نمکی و دیو الکی از همدان آثار راه یافته به جشنواره هستند.

 

دبیر اجرایی دهمین جشنواره منطقه ای کودک و نوجوان یادآور شد : جشنواره کودک پس از پنج سال وقفه از سال گذشته مجددا آغاز شده ضمن اینکه این اولین بار است که جشنواره کودک به صورت منطقه ای برگزار می شود چرا که تا پیش از این این جشنواره به صورت استانی و شهرستانی برگزار می شد.

انتهای پیام/