فعالیت 8 اتوبوس گردشگری در همدان

جامعه: سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون‌ شهری و حومه شهرداری همدان گفت: هشت اتوبوس گردشگری با تبليغات همدان 2018 در این استان فعالیت می‌کنند. به گزارش “فردای همدان”، محمد پوروخشوری، اظهار کرد: رویداد پایتخت گردشگری همدان 2018 ظرفیت خوبی است که تمام سازمان‌‌ها از آن باید استفاده کنند.   وی با اشاره […]

جامعه: سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون‌ شهری و حومه شهرداری همدان گفت: هشت اتوبوس گردشگری با تبليغات همدان 2018 در این استان فعالیت می‌کنند.

به گزارش “فردای همدان”، محمد پوروخشوری، اظهار کرد: رویداد پایتخت گردشگری همدان 2018 ظرفیت خوبی است که تمام سازمان‌‌ها از آن باید استفاده کنند.

 

وی با اشاره به اینکه تاکیدات استاندار و شهردار این است که در این زمینه تبلیغات گسترده در سطح شهر انجام شود، افزود: هر سازمان می‌تواند بر اساس زیرساخت‌ها و توان خود در آن ورود کند.

 

سرپرست سازمان مدیریت حمل ونقل بار درون‌شهری و حومه شهرداری همدان با بیان اینکه تقریباً 600 دستگاه تاکسی طی سال گذشته نوسازی شده است، اظهار داشت:‌ در راستای این رویداد بزرگ تا پایان سال نیز 200 تا 300 دستگاه تاکسی پیکان فرسوده از رده خارج می‌شود.

 

پورو خشوری با اشاره به اینکه در حوزه اتوبوس‌ها نیز دو هفته پیش یک اتوبوس کاملاً کاور شد و برای رویداد گردشگری آماده شده است،افزود: باید رویداد بزرگ گردشگری از طریق مختلف اطلاع‌رسانی و به نحو احسن برگزار شود.

 

وی با اشاره به اینکه تمام بدنه اتوبوس‌ را با المان‌های گردشگری همدان و مفاهیم 2018 تزیین کرده‌ایم، گفت:‌ تمام بدنه اتوبوس از بیرون تبلیغات است اما از داخل طوری طراحی شده که هیچ مانع دیدی وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان