مدیران استان رسانه‌ها را یار خود بدانند

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان خطاب به مدیران ابراز کرد: رسانه ها به ویژه مطبوعات را یار خود بدانید چرا که آنان نقش بی‌بدیلی در اطلاع رسانی دارند و اگر نتوانیم خوب ارتباط بگیریم قطعا آسیب جدی به مجموعه زده ایم. به گزارش خبرنگار ” فردای همدان”، سید سعید شاهرخی در مجمع عمومی شورای هماهنگی […]

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان خطاب به مدیران ابراز کرد: رسانه ها به ویژه مطبوعات را یار خود بدانید چرا که آنان نقش بی‌بدیلی در اطلاع رسانی دارند و اگر نتوانیم خوب ارتباط بگیریم قطعا آسیب جدی به مجموعه زده ایم.

به گزارش خبرنگار ” فردای همدان”، سید سعید شاهرخی در مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی ها ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تشکر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: دشمن با تلاش هایی که می‌کرد سعی داشت بین مردم و ارزش های انقلاب فاصله بیندازد اما خوشبختانه مردم بهتر از سال های پیش در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضور یافتند، بنابراین مردم ما لایق بزرگترین خدمات و تکریم ها هستند.

 

شاهرخی با اشاره به اینکه اعتدال و عقلانیت، صداقت و شفافیت در اداره امور مشی دولت از آغاز تا کنون بوده است، تصریح کرد: بر همین اساس ملاک روابط عمومی ها در اطلاع رسانی باید بر مبنای این موارد باشد.

 

وی با تاکید بر اینکه مدیران نیز باید با اعتدال و عقلانیت، صداقت و شفافیت عمل کنند، یاد آورشد: این چند مورد ریشه در اعتقادات دینی ما هم دارد بنابراین باید تلاش کنیم هر چه بیشتر آن را محقق سازیم.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه به‌شدت مخالف این هستم که روابط عمومی مبلغ مدیر باشد، افزود: روابط عمومی باید خدماتی که در دستگاه انجام می‌شود را برای مردم اطلاع رسانی کنند همچنین دیدگاه مردم را به مدیران انتقال دهند و مدیران هم باید آن مطلب را پشت گوش نیندازند.

 

شاهرخی جایگاه روابط عمومی ها رامهم دانست و ادامه داد: روابط عمومی ها باید نتیجه اقدامت دستگاه ها را ارزیابی کنند، همچنین روابط عمومی موفق است که در جلب اطمینان مردم گام بردارد و در اجرای برنامه های دستگاه ها روان سازی کند.

 

وی با بیان اینکه مدیران مهمترین کاری که باید انجام دهند تقویت کمی و کیفی روابط عمومی ها است، اضافه کرد: از آنجایی که نیروهای متخصص باید در سمت روابط عمومی فعالیت کنند مدیران بهتر است دوره های آموزشی و تورهای آموزشی با استان های همجوار برای آنها برنامه ریزی کنند تا آنان بتوانند تبادل اطلاعات کرده و توان علمی و تخصصی خود را افزایش دهند.همچنین ضروری‌ترین هزینه‌های دستگاه‌های اجرایی باید صرف روابط عمومی‌ها شود.

 

شاهرخی با اشاره به اینکه اگر روابط عمومی در کار خود ناتوان باشد فعالیت های دستگاه دیده نمی‌شود، گفت: هر مدیری که به روابط عمومی خود توجه دارد موفق است و در اجرای برنامه ها بهتر عمل می‌کند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان خطاب به مدیران ابراز کرد: رسانه ها به ویژه مطبوعات را یار خود بدانید چرا که آنان نقش بی‌بدیلی در اطلاع رسانی دارند و اگر نتوانیم خوب ارتباط بگیریم قطعا آسیب جدی به مجموعه زده ایم.

 

وی فضای مجازی را یک فرصت استثنایی دانست و افزود: نباید نسبت به اهمیت آن در اطلاع رسانی بی‌تفاوت شده و اجازه ندهیم که برخی حاشیه ساز ها در آن جولان دهند.

انتهای پیام/