مسابقه پازل شعار‌های انقلاب

فرهنگ و هنر: مسئول کتابخانه عمومی شهید ترکاشوند ملایر از برگزاری مسابقه پازل شعارهای انقلاب و مسابقه ساخت آدمک‌های استکبار، ویژه دهه مبارک فجر خبر داد. به گزارش “فردای همدان”، طیبه عبدلی مرویلی با اشاره به اینکه «مسابقه پازل شعار با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با شعارهای ایام انقلاب و درک معانی آن شعارها […]

فرهنگ و هنر: مسئول کتابخانه عمومی شهید ترکاشوند ملایر از برگزاری مسابقه پازل شعارهای انقلاب و مسابقه ساخت آدمک‌های استکبار، ویژه دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش “فردای همدان”، طیبه عبدلی مرویلی با اشاره به اینکه «مسابقه پازل شعار با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با شعارهای ایام انقلاب و درک معانی آن شعارها انجام گرفت»، عنوان کرد: در این مسابقه شعارهای ایام انقلاب به صورت قطعاتی تهیه شد و روی هر قطعه یک کلمه نوشته و از اعضا خواسته ‌شد که کلمات مربوط به هر شعار را به درستی کنار هم قرار دهند.

 

وی افزود، مسابقه تهیه آدمک‌های استکبار نیز در این کتابخانه برگزار گردید که در آن اعضای کتابخانه آدمک‌هایی جهت حضور پر نشاط‌تر در راهپیمایی 22 بهمن تهیه کردند و به برگزیدگان جوایزی اهدا گردید.

 

عبدلی مرویلی، با بیان اینکه «معرفی انقلاب و اهداف آن در ایجاد روشنگری در بین کودکان و نوجوانان امروز به عنوان آینده سازان اهمیت زیادی دارد»، گفت: کودکان و نوجوانان امروز سال‌های پیروزی انقلاب را مستقیماً درک نکرده‌اند، لذا باید برای آشنایی هرچه بیشتر آنان با این ایام مبارک در قالب برنامه‌های شاد و متنوع تلاش کرد.

 

وی ادامه داد: برنامه‌های دیگری از جمله نشست‌های کتاب‌خوان کتابخانه‌ای و مدرسه‌ای، برگزاری جمع‌خوانی کتاب، مسابقه نقاشی، نمایشگاه کتاب، مسابقه انشاءنویسی و … همزمان با دهه مبارک فجر در کتابخانه عمومی شهید ترکاشوند اجرا شدند.

انتهای پیام/