رویداد «همدان 2018» باید محور تبلیغات نوروزی باشد

مدیرکل میراث فرهنگی همدان اعلام کرد: تا کنون711 دقیقه برنامه، 150 دقیقه خبر و 230 دقیقه گزارش درباره رویداد همدان 2018 از شبکه استانی پخش شده است. به گزارشخبرنگار “فردای همدان”، علی مالمیر سه‌شنبه 24 بهمن در کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان، افزود: هر سال با مشکل برگزاری نمایشگاه برای شاغلان […]

مدیرکل میراث فرهنگی همدان اعلام کرد: تا کنون711 دقیقه برنامه، 150 دقیقه خبر و 230 دقیقه گزارش درباره رویداد همدان 2018 از شبکه استانی پخش شده است.

به گزارشخبرنگار “فردای همدان”، علی مالمیر سه‌شنبه 24 بهمن در کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان، افزود: هر سال با مشکل برگزاری نمایشگاه برای شاغلان مبل و منبت مواجه هستیم چراکه هنرمندان برای فروش محصولات خود از ما توقع برگزاری این نمایشگاه را دارند اما برای برگزاری با صنوف مشکل داریم.

 

وی افزود: استان همدان دارای ۸ هزار کارگاه مبل و منبت است که در حال حاضر ۴۵ درصد شاغلان صنایع دستی در این حوزه کار می کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش درباره رویداد «همدان 2018»، از تمامی دستگاه‌ها خواست تمامی اقدامات خود در این زمینه را مستندسازی کنند و با بیان اینکه دبیرخانه رویداد در ساختمان تالار قرآن شهر همدان گنجانیده شده است، اظهار کرد: در تبلیغات نوروزی باید رویداد همدان 2018 مدنظر قرار گیرد و پیرامون محور این موضوع تنظیم شود.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: استان همدان دارای 8 هزار کارگاه مبل و منبت است که در حال حاضر 45 درصد شاغلان صنایع دستی در این حوزه فعال هستند.
مالمیر درباره یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران گفت: امسال نمایشگاه همدان در قالب یک سالن مجزا به مساحت 1800 مترمربع قرار گرفته بود که همدان نخستین نمایشگاه کودک و خانواده را در آن برگزار کرد.

 

وی از افزایش سه برابری بازدیدکنندگان از نمایشگاه همدان خبر داد و خاطرنشان کرد: بیشترین بازدیدکنندگان از این نمایشگاه را خانواده‌ها تشکیل می‌دادند و محتوای اصلی تبلیغات در این نمایشگاه رویداد همدان 2018 بود.

 

مدیرکل میراث فرهنگی استان همدان یادآور شد: کودکان عامل مهمی برای تصمیم‌سازی سفر هستند بنابراین با سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌توان موجب جذب گردشگر شد.

 

الوند، نماینده صداوسیمای مرکز همدان نیز در ادامه جلسه از برگزاری جشنواره ملی نمایش‌های رادیویی در آذرماه سال 97 در همدان خبر داد و گفت: تا کنون 711 دقیقه برنامه، 150 دقیقه خبر و 230 دقیقه گزارش درباره رویداد همدان 2018 از شبکه استانی پخش شده است.

 

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر نیز در ادامه با اشاره به مشکل آب در روستای علیصدر گفت: در حال حاضر مشکل اندکی در این زمینه وجود دارد که باید بررسی و حل شود چرا که بسیاری از مسافران در این روستا اقامت می‌کنند.

 

حمیدرضا یاری در پایان درخواست کرد: در ایام تعطیلات پلیس راهنمایی و رانندگی در داخل روستای علیصدر وجود داشته باشد تا مشکلی در زمینه ترافیک رخ ندهد.

انتهای پیام/