تصویب 596 طرح اشتغال‌زا در کمیته فنی تسهیلات اشتغال فراگیر

گروه اقتصاد: در کمیته فنی تسهیلات اشتغال فراگیر 596 طرح اشتغال‌زا تصویب شد. به گزارش “فردای همدان”، دوازدهمین جلسه کمیته فنی اشتغال فراگیر و سرمایه‌گذاری استان همدان به ریاست دکتر احمد توصیفیان مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی  به منظور بررسی و ارائه طرحهای پیشنهادی دستگاههای اجرایی برگزار شد.   در این نشست که نماینده […]

گروه اقتصاد: در کمیته فنی تسهیلات اشتغال فراگیر 596 طرح اشتغال‌زا تصویب شد.

به گزارش “فردای همدان”، دوازدهمین جلسه کمیته فنی اشتغال فراگیر و سرمایه‌گذاری استان همدان به ریاست دکتر احمد توصیفیان مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی  به منظور بررسی و ارائه طرحهای پیشنهادی دستگاههای اجرایی برگزار شد.

 

در این نشست که نماینده استاندار، نمایندگان بانک های عامل و دستگاههای اجرای عضو کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان حضور داشتند نحوه اجرای طرح های اشتغالزایی و چگونگی پرداخت تسهیلات به این طرح ها و همچنین شیوه نظارت بر اجرای طرح ها و هزینه کرد تسهیلات بررسی گردید.

 

دکتر احمد توصیفیان گفت: از ابتدای اجرای طرح اشتغال فراگیر؛ تعداد 596 طرح از محل تسهیلات اشتغال فراگیر در کمیته های فنی استان همدان تصویب و به بانکهای عامل معرفی شدند .

 

وی گفت : تا کنون 338 طرح در حوزه کشاورزی10طرح در حوزه فرهنگی و هنری 21 طرح در حوزه گردشگری و صنایع دستی ، 145 طرح در حوزه صنعت معدن تجارت و همچنین53طرح در سایر حوزه ها  با اعتباری بالغ بر 3851 میلیارد ریال تصویب شدند .

 

توصیفیان تصریح کرد: از زمان شروع این طرح  12 جلسه کمیته فنی در محل اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان  برگزار گردیده است و از کل طرحهای بررسی شده تعداد 596 طرح با اعتبار 3851میلیارد  ریال و اشتغالزایی  3510  نفر مصوب و به بانکهای عامل معرفی شدند .

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان  در پایان از کلیه متقاضیان تسهیلات اشتغال فراگیر درخواست نمود برای دریافت تسهیلات ازای پس  با مراجعه به سامانه کارا  http://kara.mcls.gov.ir  ثبت نام و جهت دریافت کد رهگیری اقدام نمایند.

انتهای پیام/