شهرداری باید قبل از هر اقدامی شورا را در جریان قرار می‌داد

عضو شورای شهر همدان گفت: با توجه به حساسیت موجود در این موضوع شهرداری باید قبل از هر اقدامی شورا را در جریان قرار می‌داد . حمید بادامی‌نجات در گفتگو با خبرنگار “فردای همدان”، در رابطه با تخریب خانه‌های تاریخی چمن کبابیان، اظهار کرد: سه خانه قدیمی چمن کبابیان از سال ۹۰ برای ساخت پارکینگ […]

عضو شورای شهر همدان گفت: با توجه به حساسیت موجود در این موضوع شهرداری باید قبل از هر اقدامی شورا را در جریان قرار می‌داد .

حمید بادامی‌نجات در گفتگو با خبرنگار “فردای همدان”، در رابطه با تخریب خانه‌های تاریخی چمن کبابیان، اظهار کرد: سه خانه قدیمی چمن کبابیان از سال ۹۰ برای ساخت پارکینگ طبقاتی تملک شده بود اما چند سال بعد طی توافقنامه ای با بازآفرینی محلات تصمیم به بازسازی چمن کبابیان گرفته می‌شود که خسارتی به بافت محله وارد نشود.

 

عضو شورای شهر همدان با بیان اینکه شهرداری باید بر این توافق خود پایبند بماند، افزود: البته روز گذشته شهردار همدان بر این قول صحه گذاشت.

 

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موجود در این موضوع شهرداری باید قبل از هر اقدامی شورا را در جریان قرار می‌داد .

 

بادامی‌نجات در پایان خاطرنشان کرد: ناگفته نماند همانند خطری که شهردار نسبت به سه خانه چمن کبابیان اذعان کرده است ساختمان های زیادی  در سطح شهر با همان سطح از خطر داریم؛ به عنوان مثال بافت بازار همدان، مناطق مرکزی شهر و طبقات دوم خیابان اکباتان نیاز به توجه دارند . شهرداری در این مناطق هم باید اقدام لازم را انجام دهد.

خبرنگار: مجیر خضریان

منتشرکننده: مهری درویش قنبر

انتهای پیام/