اجرای 534 عنوان برنامه فرهنگی‌ورزشی هم‌زمان با دهه‌فجر در همدان

گروه ورزش: مدیرکل ورزش و جوانان همدان از برگزاری 534 برنامه فرهنگی ورزشی و افتتاح 2 پروژه عمرانی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.   به گزارش “فردای همدان”، رسول منعم به تشریح برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در ایام‌الله دهه فجر امسال پرداخت و گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته […]

گروه ورزش: مدیرکل ورزش و جوانان همدان از برگزاری 534 برنامه فرهنگی ورزشی و افتتاح 2 پروژه عمرانی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

 

به گزارش “فردای همدان”، رسول منعم به تشریح برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در ایام‌الله دهه فجر امسال پرداخت و گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 534 عنوان برنامه فرهنگی ورزشی از سوی کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان برگزار می‌شود.

 

وی افزود: نواختن زنگ انقلاب در تمامی زورخانه‌های استان‌همدان در شب یازدهم بهمن‌ماه و همراهی ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان ورزش در رژه موتورسواری و دوچرخه‌سواری در روز ۱۲ بهمن از نخستین برنامه‌هایی است که در این ایام برگزار می‌شود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان با اشاره به برنامه‌های بخش فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان، گفت: غبارروبی مزار شهدا، دیدار و تکریم خانواده‌های شهدای ورزشکار، حضور جامعه ورزش و جوانان در نماز جمعه، دیدار با ائمه جمعه شهرستان‌های استان، نشست جوانان با مدیران استان و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن از مهم‌ترین برنامه‌های این کمیته در بخش فرهنگی است.

 

وی ادامه داد: همچنین در این ایام مبارک برنامه های فرهنگی دیگری همچون همایش رویش های انقلاب و دستاوردها، تجلیل از برترینهای مسابقات کشوری قرآن کریم، برگزاری جشن گلریزان، برگزاری جنگ شادی، برگزاری تریبون آزاد ازدواج، همایش پیشگیری از آسیبهای اجتماعی نو پدید، برگزاری نشست تخصصی امر بمعروف، برپایی کارگاه آشنایی و پیشگیری از بروز عوامل بیماری زا در محیط های ورزشی و کلاس آموزشی تدبر در قرآن از دیگر برنامه های فرهنگی در ایام دهه فجر خواهد بود.

 

منعم خاطرنشان کرد: در این ایام به همت هیئت ورزش همگانی استان مسابقات مختلف ورزشی ویژه کارکنان دولت برگزار می‌شود ضمن آنکه ورزش صبحگاهی عمومی بانوان و آقایان نیز برگزار خواهد شد.

 

منعم با اشاره به ورود سایر دستگاه‌ها گفت: اکثر دستگاه‌ها مانند اداره کار، سپاه پاسداران، شهرداری و دستگاه‌های دیگر نیز برنامه‌های ورزشی خوبی تدارک دیده‌اند.

 

وی یادآور شد: همچنین دانشگاه‌های استان نیز برنامه ورزشی خوبی را در این ایام برگزار می‌کنند.

منعم با اشاره به اینکه افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های ورزشی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان در ایام‌الله دهه فجر است بیان کرد: در این ایام در سطح استان 2 پروژه ورزشی افتتاح می‌شود.

 

وی افزود: سالن ورزشی زاغه شهرستان بهار از پروژه های استانی می باشد که به متراژ 957 متر مربع و با اعتبار 8243 میلیون ریال دهه فجر به بهره برداری می رسد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از بهره برداری از سالن سرپوشیده تنیس نیز در این ایام خبر داد و گفت: این پروژه یک جزو پروژه های ماده 27 می باشد که با سرمایه گذار بخش خصوصی و در زمینی به مساحت 922 متر مربع احداث شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: همچنین در ایام مبارک دهه فجر خانه های های ورزش روستایی در روستاهای علوی،قیروز،کوسج خلیل و آورزمان به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/