خرید بیش از 1300 تن پرتقال شب عید در همدان

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان با بیان اینکه میوه شب عید تأمین و خریداری شده است، گفت: بیش از 1300 تن پرتقال برای شب عید خریداری شده است. به گزارش “فردای همدان”، منصور رضوانی‌جلال اظهار کرد: طبق مصوبه کمیسیون تنظیم بازار سیب و پرتقال خریداری و دپو شده که منتظر حمل به استان است که […]

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان با بیان اینکه میوه شب عید تأمین و خریداری شده است، گفت: بیش از 1300 تن پرتقال برای شب عید خریداری شده است.

به گزارش “فردای همدان”، منصور رضوانی‌جلال اظهار کرد: طبق مصوبه کمیسیون تنظیم بازار سیب و پرتقال خریداری و دپو شده که منتظر حمل به استان است که متناسب به نیاز استان توزیع خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه سیب و پرتقال به وفور در کشور وجود دارد، تصریح کرد: خوشبختانه امسال سیب و پرتقال به فراوانی در کشور وجود دارد و هیچ‌کدام دچار آسیب نشده است.

 

رضوانی‌جلال با بیان اینکه قیمت میوه شب عید متناسب با تصمیمات کمیسیون تنظیم بازار تعیین خواهد شد، خاطرنشان کرد: سال گذشته نزدیک به 60 مرکز توزیع میوه در استان همدان وجود داشت که امسال نیز براساس نیاز از توان صنف و اکیپ‌های سیار استفاده خواهد شد تا در مقیاس بزرگ و مراکز توزیع بیشتر میوه شب عید توزیع شود.

 

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان یادآور شد: سال گذشته 2200 تن پرتقال و 1000 تن سیب در بازار شب عید در استان همدان توزیع شد.

انتهای پیام/