قضاوت داور تنیس‌همدان در نخستین گرند اسلم سال 2018 در استرالیا

گروه ورزش: مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: سیدعادل برقعی از داوران مطرح همدان برای قضاوت در نخستین گرند اسلم سال 2018 میلادی به میزبانی کشور استرالیا دعوت شد. حمداله چاروسایی در گفت‌وگو با “فردای همدان”، اظهار کرد: نخستین گرند اسلم سال 2018 جهان دی ماه سال جاری به میزبانی ملبورن […]

گروه ورزش: مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: سیدعادل برقعی از داوران مطرح همدان برای قضاوت در نخستین گرند اسلم سال 2018 میلادی به میزبانی کشور استرالیا دعوت شد.

حمداله چاروسایی در گفت‌وگو با “فردای همدان”، اظهار کرد: نخستین گرند اسلم سال 2018 جهان دی ماه سال جاری به میزبانی ملبورن استرالیا برگزار می شود که از سوی فدراسیون جهانی تنیس ( ITF ) داور همدانی برای قضاوت در این رقابت ها دعوت شد.

 

وی با اشاره به اینکه مسابقات استرالیا نخستین مسابقه جایزه بزرگ تنیس سال از بین چهار گرنداسلم است، افزود: اوپن فرانسه، ویمبلدون و اوپن آمریکا سه گرنداسلم دیگر سال هستند.

 

چاروسایی بیان کرد: این رقابت ها همه ساله در ماه ژانویه در شهر ملبورن استرالیا و به مدت دو هفته برگزار می شود که از کشورمان سید عادل برقعی داور نشان برنز حضور خواهد داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: سید عادل برقعی داور نشان برنز کشورمان برای نهمین سال پیاپی به این رویداد جهانی تنیس دعوت شده است.

 

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: تنیس آزاد استرالیا از پربیننده ترین مسابقات تنیس در جهان است که قدمتی یکصد ساله دارد و برترین های این رشته در زمین های هارد کورت به مصاف یکدیگر می روند. مجموعه جایزه این پیکارها بیش از 20 میلیون پوند است.

انتهای پیام/