دیدارتیم‌های شهرداری‌همدان و شهرداری‌بم در ورزشگاه مفتح انجام می‌شود

گروه ورزش: دیدار تیم‌های شهرداری همدان و شهرداری بم در ورزشگاه شهید مفتح همدان انجام می‌شود. به گزارش “فردای همدان”، تیم های شهرداری همدان و شهرداری بم از ساعت 14 امروز حساس ترین گروه سه لیگ دسته دوم فوتبال کشور را برگزار می کنند. این دیدار در چارچوب هفته هفدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور […]

گروه ورزش: دیدار تیم‌های شهرداری همدان و شهرداری بم در ورزشگاه شهید مفتح همدان انجام می‌شود.

به گزارش “فردای همدان”، تیم های شهرداری همدان و شهرداری بم از ساعت 14 امروز حساس ترین گروه سه لیگ دسته دوم فوتبال کشور را برگزار می کنند.
این دیدار در چارچوب هفته هفدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور و از گروه سه برگزار می شود.
فرشید گل محمدی سرپرست تیم شهرداری همدان در این خصوص اظهار کرد: با توجه به دستور صادره مبنی بر تغییر ورزشگاه و موافقت نماینده فدراسیون فوتبال، دیدار این 2 تیم در چارچوب هفته هفدهم لیگ دسته 2 فوتبال کشور از ورزشگاه شهدای قدس به ورزشگاه شهید مفتح انتقال یافت.
وی اضافه کرد: شهرداری همدان میزبان این مسابقه است و بازی از ساعت 14 امروز سه شنبه در ورزشگاه شهید مفتح همدان آغاز می شود.
گل محمدی خاطرنشان کرد: این دیدار به دلیل مسافت و عدم تجهیزات ماهواره ای سیمای مرکز همدان برای پخش مستقیم، پوشش زنده نخواهد داشت و از هواداران می خواهیم که برای تماشای مسابقه به ورزشگاه عزیمت کنند.
گفتنی است هفته گذشته نیز براساس دستور صادره مبنی بر تغییر ورزشگاه، بازی تیم های شهرداری و پاس همدان در ورزشگاه شهید مفتح برگزار شده بود.

انتهای پیام/