تشکیل هفت هزار و 445 پرونده در تعزیرات حکومتی همدان

گروه اقتصاد: مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: هفت هزار و 445 فقره پرونده تخلف در 9 ماهه سال جاری تشکیل شده و متخلفان به پرداخت 349 میلیارد ریال محکوم شدند. به گزارش “فردای همدان”، علیرضا حسن‌پور، اظهار کرد: تعزیرات حکومتی دارای سه وظیفه عمده شامل رسیدگی به تخلف های حوزه کالا، خدمات و اصناف شامل […]

گروه اقتصاد: مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: هفت هزار و 445 فقره پرونده تخلف در 9 ماهه سال جاری تشکیل شده و متخلفان به پرداخت 349 میلیارد ریال محکوم شدند.

به گزارش “فردای همدان”، علیرضا حسن‌پور، اظهار کرد: تعزیرات حکومتی دارای سه وظیفه عمده شامل رسیدگی به تخلف های حوزه کالا، خدمات و اصناف شامل گرانفروشی، کم فروشی، تقلب و درج نکردن قیمت، رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز و رسیدگی به تخلف های حوزه بهداشت و درمان، داروخانه ها، بهداشت محیط و بیمارستان ها است.

 

وی اضافه کرد: پنج هزار و 220 فقره از پرونده ها در بخش کالا و خدمات، یک هزار و 147 فقره پرونده قاچاق کالا و ارز، و یک هزار و 62 فقره پرونده بهداشت، دارو و درمان امسال بررسی شده است.

 

حسن‌پور ادامه داد: 100 درصد پرونده های حوزه کالا و خدمات و قاچاق کالا و ارز و 99 درصد پرونده های حوزه بهداشت ، دارو و درمان رسیدگی مختومه و متخلفان به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

 

وی با بیان اینکه 94 تن از متخلفان به علت پرداخت نکردن جریمه به زندان معرفی شدند اظهار کرد: امسال 57 میلیارد و443 میلیون ریال ازجرائم وصول شده است.

 

حسن‌پور تصریح کرد: در راستای حمایت ازحقوق مردم این اداره کل با رعایت تمامی تشریفات قانونی و همراهی نهادهای مسئول، محکومانی که از پرداخت جریمه خودداری کنند را به زندان معرفی کرده و نسبت به انسداد حساب های بانکی، ممنوعیت خروج ازکشور، معاملات بانکی و خدمات دولتی اقدام می کند.

 

پرونده کالای قاچاق در حدود 30 روز و کالا و خدمات در کمتر از 10 روز رسیدگی و منجر به صدور رای می شود.

انتهای پیام/