تدوین برنامه مناسب برای همدان پایتخت گردشگری 2018 آسیا

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان تاکید کرد: برنامه های برگزاری رویداد همدان به عنوان پایتخت گردشگری 2018 آسیا باید تدوین شود. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، رضوان سلماسی در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا که پیرامون بررسی طرح و اقدامات پیشنهادی برای همدان پایتخت گردشگری 2018 آسیا برگزار شد، […]

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان تاکید کرد: برنامه های برگزاری رویداد همدان به عنوان پایتخت گردشگری 2018 آسیا باید تدوین شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، رضوان سلماسی در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا که پیرامون بررسی طرح و اقدامات پیشنهادی برای همدان پایتخت گردشگری 2018 آسیا برگزار شد، افزود: با توجه به اهمیت این موضوع، سازمانها، دستگاه های اجرایی مرتبط و نهادهای مردمی در این زمینه باید وارد عمل شده و برنامه های مناسبی را تدوین کنند.

 

سلماسی با بیان اینکه متولی  اصلی طرح سازمان میراث فرهنگی است، اضافه کرد: چون این رویداد در شهر همدان اتفاق می افتد قطعا شهرداری هم در این زمینه وارد می شود و مدیریت شهری باید در این راستا برنامه هایش را مشخص کند.

 

وی توجه به پتانسیل های گردشگری همدان در بخش های مختلف تاکید کرد و افزود: نه تنها باید به برنامه 2018 توجه کرد بلکه هدف ما باید رونق گردشگری پایدار باشد و تحقق این هدف همت همگان را می طلبد.

 

اکبر کاوسی امید عضو شورای اسلامی شهر همدان هم با اشاره به اینکه هدف شورا رشد و توسعه شهر است، گفت: همدان در بخش گردشگری پتانسیل های فراوانی دارد که مدیریت شهری می تواند از این فرصت برای ایجاد درآمدهای پایدار استفاده کند.

 

گفتنی است در این جلسه گروه همیاران توسعه پارس به ارائه اقدامات پیشنهادی مرتبط با رویداد همدان پایتخت گردشگری 2018 آسیا پرداخت.

انتهای پیام/