اقدامات سلیقه‌ای در شهرداری‌ها قابل قبول نیست

معاون عمرانی استاندار همدان بر جلب اعتماد مردم توسط شهرداری‌ها با یکنواخت‌سازی و شفاف‌سازی امور تاکید کرد و گفت: اقدامات سلیقه‌ای در شهرداری‌ها قابل قبول نبوده و باید براساس آزمون استخدامی جلو رفت.   به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” محمودرضا عراقی در مراسم تودیع و معارفه شهردار همدان با اظهار اینکه خدمت در نظام جمهوری […]

معاون عمرانی استاندار همدان بر جلب اعتماد مردم توسط شهرداری‌ها با یکنواخت‌سازی و شفاف‌سازی امور تاکید کرد و گفت: اقدامات سلیقه‌ای در شهرداری‌ها قابل قبول نبوده و باید براساس آزمون استخدامی جلو رفت.

 

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” محمودرضا عراقی در مراسم تودیع و معارفه شهردار همدان با اظهار اینکه خدمت در نظام جمهوری اسلامی باعث افتخار است، بیان کرد: شهرداری ویترین خدمات‌‌رسانی به مردم است و باید بیشتر از همه جلب اعتماد مردم را داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه تمام کارها در نظام با رای مردم معنا پیدا کرده و همه مسئولان با رای مردم انتخاب می‌شوند، گفت: این رای گیری نماد نمونه کاملی ار مردم سالاری دینی است.

 

معاون عمرانی استاندار همدان عنوان کرد: شهرداری‌ها بیشترین ارتباط را با معاونت عمرانی داشته، معاون عمرانی به عنوان ناظر عالیه شهرداری‌ها عمل می‌کند ساماندهی نیروهای انسانی باید در اولویت قرار گیرد و نیروی انتخاب شود که کارآمد، دلسوز و متدّین باشد و شایسته سالاری در انتخاب در نظر گرفته شود.

 

وی بر جلب اعتماد مردم توسط شهرداری‌ها با یکنواخت‌سازی و شفاف‌سازی امور تاکید کرد و گفت: اقدامات سلیقه‌ای در شهرداری‌ها قابل قبول نبوده و  باید براساس آزمون استخدامی جلو رفت.

 

عراقی با بیان اینکه دست سرمایه‌گذار را بوسیده و فرش قرمز برای سرمایه‌گذار پهن می‌کنیم عنوان کرد: ولی باید پارکینگ واحدهای تجاری و سرمایه‌گذاری تامین شود و در طرح‌های بزرگ باید سهل‌گیری را شاه باشیم و شهرداری باید طرح‌های خاص را با وام‌ها مورد حمایت ویژه قرار دهد.

خبرنگار: زهرا قاسمی نیما

منتشرکننده: مهری درویش قنبر