به صوفی علاقه دارم

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: به آقای صوفی و مدیران کارآمد و جهادی علاقه دارم ولی به مدیران تنبل و به فکر مسائل حاشیه‌ای علاقه‌ای ندارم. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان”، حمیدرضا حاجی‌بابایی در مراسم تودیع و معارفه شهردار همدان، اظهار کرد: با وجود تلاش بسیاری که توسط شهرداران و مدیران انجام شده است […]

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: به آقای صوفی و مدیران کارآمد و جهادی علاقه دارم ولی به مدیران تنبل و به فکر مسائل حاشیه‌ای علاقه‌ای ندارم.

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان”، حمیدرضا حاجی‌بابایی در مراسم تودیع و معارفه شهردار همدان، اظهار کرد: با وجود تلاش بسیاری که توسط شهرداران و مدیران انجام شده است شهر همدان در شان مردم همدان نبوده و وضعیت مطلوب نیست.

 

وی ادامه داد: اگر وارد میدان کار شوید با تمام قدرت به کمک شما می‌آیم ولی اگر وارد حاشیه شوید کاری با شما نخواهم داشت و وارد کارهای کوچک نخواهم شد.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه فامیل‌بازی در شهرداری را انتظار ندارم و از شما کار می‌خواهم، افزود: اگر انتظارات بنده از شهردار همدان محقق نشود، انتقاد هم می‌کنم.

 

حاجی‌بابایی بیان کرد: شفاف‌سازی در هزینه‌ها و درآمدها باید در اولویت شهرداری همدان انجام شود، در شهر همدان سالی اجرای یک پل به معنای معطلی است و خود را نباید سرگرم این موضوعات کرد.

وی ادامه داد: به آقای صوفی و مدیران کارآمد و جهادی علاقه دارم ولی به مدیران تنبل و به فکر مسائل حاشیه‌ای علاقه‌ای ندارم.

 

حاجی‌بابایی با تاکید بر اینکه ملاک ارزیابی مدیران کارآمدی است، گفت: براساس برنامه ششم دست نمایندگان باز است و باید از این فرصت به درستی در راستای توسعه همدان استفاده کرد.

انتهای پیام/