ضرورت آموزش فرهنگ سلامت برای شهروندان همدانی

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر ضرورت آموزش فرهنگ سلامت برای شهروندان شهر همدان، گفت: یکی از وظایف اصلی مدیریت شهری، آموزش فرهنگ سلامت است که می‌توانیم با همراهی نظام پرستاری در این حوزه بسیار مفیدتر قدم برداریم. به گزارش “فردای همدان”، ابراهیم مولوی در دیدار اعضای نظام پرستاری و مدیران آن مجموعه […]

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر ضرورت آموزش فرهنگ سلامت برای شهروندان شهر همدان، گفت: یکی از وظایف اصلی مدیریت شهری، آموزش فرهنگ سلامت است که می‌توانیم با همراهی نظام پرستاری در این حوزه بسیار مفیدتر قدم برداریم.

به گزارش “فردای همدان”، ابراهیم مولوی در دیدار اعضای نظام پرستاری و مدیران آن مجموعه با وی، ضمن تکریم و تمجید نقش بی‌بدیل پرستاران در طول دوران درمان و بهبودی بیماران، تحمل و از خودگذشتگی این قشر را ستودنی دانست.

 

وی با اشاره به تحولات حوزه سلامت در کشور، بر ضرورت همگام شدن با این تحولات تأکید و آمادگی شورای اسلامی شهر همدان را برای همکاری‌های لازم در این زمینه اعلام کرد.

 

مولوی افزود: شورای اسلامی شهر همدان می‌تواند با بهره‌گیری از ظرفیت پرستاران، از فرهنگسراهای شهر برای آموزش سلامت شهروندان استفاده کند.

 

به گفته رئیس شورای شهر همدان، با توجه به فعالیت 3 هزار و 500 پرستار در بخش سلامت استان همدان، می‌توانیم از این پتانسیل در حوزه فرهنگسازی بهره‌مند شویم.

 

مولوی از اجرای پایش نیروهای شهرداری همدان در زمینه سلامت توسط نظام پرستاری استان خبر داد.

 

رئیس هیأت مدیره نظام پرستاری استان همدان نیز با بیان اینکه 3 هزار و 500 پرستار در این استان مشغول به ارائه خدمات سلامت هستند، گفت: مجمع شورای ملی پرستاران را برای ارائه خدمات هر چه بهتر سلامت به مردم داریم که یکی از وظایف اصلی آن، شناساندن جایگاه پرستاران در جامعه است.

 

فاطمه شیرانی با اعتقاد بر اینکه باید مردم را به سمت‌وسوی پیشگیری سوق دهیم تا فرهنگ خودمراقبتی در بین مردم نهادینه شود، عنوان کرد: هدف ما رفع مشکلات همه افراد جامعه و باز کردن گره‌های مردم است.

 

وی با تأکید بر اینکه یکی از اهداف ما مشارکت و همکاری مردم در برنامه‌های نظام پرستاری است، اظهار کرد: کادر پرستاری می‌تواند با همراهی شورای اسلامی شهر همدان در حوزه سلامت مفیدتر واقع شود.

انتهای پیام/