آغاز ثبت‌نام بیست‌و‌نهمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید همدان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: ثبت نام بیست و نهمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان آغاز شد.   به گزارش “فردای همدان”، احمد توصیفیان اظهار کرد: در راستای تشویق و ترغیب جامعه بزرگ کار و تولید استان جشنواره ای به منظور شناسایی و معرفی تلاشگران عرصه های […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: ثبت نام بیست و نهمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان آغاز شد.

 

به گزارش “فردای همدان”، احمد توصیفیان اظهار کرد: در راستای تشویق و ترغیب جامعه بزرگ کار و تولید استان جشنواره ای به منظور شناسایی و معرفی تلاشگران عرصه های مختلف تولید، صنعت، کشاورزی و خدماتی همه ساله طی فراخوانی برگزار می گردد که ثبت نام بیست و نهمین دوره این جشنواره در استان همدان کار خود را با محوریت مدیریت فرهنگی و اجتماعی این اداره کل آغاز نموده است.

 

توصیفیان ادامه داد: کلیه فعالان عرصه کار، تلاش و تعاون استان اعم از کارگران، گروه های کار مخترع، مبتکر و خلاق در واحدهای اقتصادی استان می توانند به منظور شناساندن خود به جامعه هدف از تاریخ 25/9/96 لغایت 25/10/96 بمدت یکماه در سامانه الکترونیکی جشنواره به آدرس htt:\\emtenan.mcls.gov.ir  ثبت نام نمایند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه ارایه کلیه مدارک خواسته شده در سامانه ثبت نام توسط ثبت نام کنندگان الزامی است افزود: کلیه موارد خواسته شده در سامانه ثبت نام امتنان از کارگران و گروه های کار و واحدهای نمونه دارای امتیاز می باشد و ثبت نام کنندگان در صورت عدم ارایه مدارک خواسته شده امتیاز خود را از دست خواهند داد.

 

توصیفیان تصریح کرد: پس از پایان مهلت اعلام شده ثبت نام شدگان توسط کمیته داوری ارزیابی و برترین های جامعه کا و تولید استان در جشنواره معرفی خواهند شد.

 

گفتنی است: ثبت نام کنندگان جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانند در استان به مدیریت اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در شهرستانهای تابعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محل کارگاه خود مراجعه نمایند.

انتهای پیام/