تولیدوپخش برنامه‌های فرهنگی‌اجتماعی با مشارکت سمن‌هاوجوانان درصداوسیمای همدان

در نشست مشترک سمن هابامدیرکل صداوسیمای استان مطرح شد: برنامه‌های فرهنگی واجتماعی با مشارکت سمن‌ها وجوانان از یک ماه آینده درصداوسیمای همدان تولید و پخش می شود.   به گزارش “فردای همدان”، درجلسه ای با حضور دهقان، مدیرکل صداوسیمای مرکزهمدان، ربانی مهر، معاون جوانان اداره کل ورزش وجوانان و دبیران سمن ها ضمن اشاره به […]

در نشست مشترک سمن هابامدیرکل صداوسیمای استان مطرح شد: برنامه‌های فرهنگی واجتماعی با مشارکت سمن‌ها وجوانان از یک ماه آینده درصداوسیمای همدان تولید و پخش می شود.

 

به گزارش “فردای همدان”، درجلسه ای با حضور دهقان، مدیرکل صداوسیمای مرکزهمدان، ربانی مهر، معاون جوانان اداره کل ورزش وجوانان و دبیران سمن ها ضمن اشاره به ظرفیت خوب سمن‌ها در اجرای برنامه‌های فرهنگی بر تعامل و ارتباط بیشتر هر دو مجموعه تاکید شد.

 

مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان در این نشست ضمن اشاره به تغییر در ساختار مرکز در جهت پویایی این رسانه فرهنگی گفت: برای پنج سال آینده برنامه هایی را درنظر گرفته ایم و سعی داریم برنامه محور در جهت توسعه فرهنگی استان تحولاتی را در این رسانه فرهنگی ایجاد کنیم.

 

دهقان افزود: تعامل با ادارات دولتی  و بخش خصوصی در اولویت است، اما برای تجهیز مرکز و در جهت ارتقا جایگاه صداوسیمای استان و حل بعضی مشکلات نیازمند مساعدت اعتباری دولت و دیگرنهادها هستیم.

 

مدیرکل مرکز صداوسیمای همدان ضمن استقبال از جلسه با جوانان وسمن ها بیان کرد: از آذرماه در برنامه فانوس از ظرفیت جوانان وسمن ها استفاده می کنیم و برای برگزاری جلسات بیشتر استقبال می کنیم.

 

ربانی مهر، معاون جوانان اداره کل ورزش وجوانان و دبیران سمن ها در این نشست بر مواردی تاکید کردند: که از جمله آن موارد لزوم تعامل و ارتباط بیشتر صداوسیما با سمن‌ها و جوانان، پرهیز از پخش برنامه های تکراری و توجه به اولویت های فرهنگی استان، توجه به کیفی نمودن وجذب مخاطب و تولید برنامه های بومی با حضور هنرمندان و کارشناسان استانی، انتخاب مشاوران فرهنگی جوان و دارای ارتباط با مردم، ترویج فرهنگ مطالبه گری و انتقادپذیری در جهت توسعه استان و تاثیرگذاری در امورات جاری استان و اطلاع رسانی برنامه های سمن ها ومعرفی سمن ها به جامعه بود.

 

در این جلسه همچنین ازپخش زنده بازی های فوتبال پاس و شهرداری و دیگرمسابقات ورزشی از صداوسیمای همدان که از زمان آغاز به کار مدیرکل جدید صداوسیما و به دستور ایشان انجام شد، تقدیر و خواستار تعامل بیشتر نیز در حوزه ورزش شدند.

انتهای پیام/