آغاز مسابقات رقابت‌های فوتسال لیگ دسته اول امیدهای کشور در همدان

گروه ورزش: مرحله پایانی رقابت‌های فوتسال لیگ دسته اول امیدهای کشور از روز گذشته به میزبانی همدان آغاز شد.   به گزارش “فردای همدان”، مدیرعامل باشگاه سرخ پوشان همدان اظهار داشت: مرحله پایانی رقابت‌های فوتسال لیگ دسته اول امیدهای کشور از روز چهارشنبه در سالن شش هزار نفری انقلاب همدان آغاز شد.   وی افزود: […]

گروه ورزش: مرحله پایانی رقابت‌های فوتسال لیگ دسته اول امیدهای کشور از روز گذشته به میزبانی همدان آغاز شد.

 

به گزارش “فردای همدان”، مدیرعامل باشگاه سرخ پوشان همدان اظهار داشت: مرحله پایانی رقابت‌های فوتسال لیگ دسته اول امیدهای کشور از روز چهارشنبه در سالن شش هزار نفری انقلاب همدان آغاز شد.

 

وی افزود: در این رقابتها چهار تیم مس سونگون، مقاومت تهران، اهورای بهبهان و سرخپوشان علیصدر همدان تا هجدهم آذرماه با هم به رقابت می پردازند و در نهایت دو تیم به دور بعد مسابقات راه خواهند یافت.

 

سعید بهدوز تصریح کرد: در روز نخست این رقابتها مس سونگون و مقاومت تهران به تساوی بدون گل رضایت دادند و اهورای بهبهان دو بر یک از سد سرخ پوشان گذشت.

 

وی افزود: در دومین روز این رقابتها امروز از ساعت 16 مس سونگون به مصاف اهورای بهبهان می رود و از ساعت 18 سرخ پوشان همدان و مقاومت تهران با هم دیدار می کنند.

 

مدیرعامل باشگاه سرخ پوشان همدان خاطر نشان کرد: تیم فوتسال سرخپوشان در بازی نخست بازی خوبی از خود به نمایش گذشت و در حالی که یک بر صفر از حریف خود پیش بود متاسفانه روی اشتباهات فردی بازی را واگذار کرد.

 

وی با بیان اینکه هدف ما راهیابی به لیگ بر‌تر امید کشور است، تصریح کرد: کادر فنی و ترکیب تیم امید سرخ پوشان در این مسابقات را بازیکنان بومی فوتبال استان تشکیل می‌دهند.

 

بهدوز با قدردانی از حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان در میزبانی این رقابتها و حمایت از تیم سرخپوشان گفت: امیدوارم بتوانیم نماینده شایسته ای برای استان در این رقابتها باشیم و پس از سالها به رقابتهای لیگ برتر امیدهای کشور صعود کنیم.

انتهای پیام/