آموزش و پروش، اساس تقویت جامعه و توسعه همه‌ جانبه کشور است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: آموزش و پروش، پایه و اساس تقویت جامعه و توسعه همه‌ جانبه کشور است. به گزارش “فردای همدان”، سیدسعید شاهرخی در شورای آموزش و پرورش استان با بیان این که در این که مهم ترین و اساسی‌ترین رکن کشور و نظام سرمایه‌های اجتماعی است، اظهار کرد: باید به […]

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: آموزش و پروش، پایه و اساس تقویت جامعه و توسعه همه‌ جانبه کشور است.
به گزارش “فردای همدان”، سیدسعید شاهرخی در شورای آموزش و پرورش استان با بیان این که در این که مهم ترین و اساسی‌ترین رکن کشور و نظام سرمایه‌های اجتماعی است، اظهار کرد: باید به سرمایه اجتماعی به عنوان اصلی‌ترین داشته خود، توجه کنیم.
شاهرخی افزود: در دولت تدبیر و امید وزارت کشور برای نخستین‌بار مطالعاتی انجام داد و آنچه در لایه‌های مختلف وجود داشت، جسورانه بیان شد.
وی با بیان این که آموزش و پرورش یکی از خواستگاه‌های مهم است، خاطرنشان کرد: در استان همدان 265 هزار دانش‌آموز و 23 هزار معلم وجود دارد که در مجموع با مربیان و اولیاء جمعیت هدف یک میلیون نفری در اختیار آموزش و پرورش قرار دارد که باید برنامه جدی برای آنها داشته باشیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با تأکید بر توجه به مباحث تربیتی دانش‌آموزان، اظهار کرد: به باورهای دینی مردم به ویژه دانش‌آموزان که رشد شخصیتی آنها در حال شکل‌گیری است، باید توجه  جدی شود.
شاهرخی آموزش و پروش با بیان این که  پایه و اساس تحکیم و تقویت جامعه و توسعه همه‌ جانبه کشور است. تصریح کرد: توجه به آموزش و پرورش باید جدی باشد.

 

انتهای پیام/