کسب مدال‌های خوش‌رنگ حاصل کاتاروهای استان در مسابقات آسیایی

گرو ورزش: تیم کاتا جودو کشورمان با کسب دو نشان طلا و سه نقره قهرمان مسابقات آسیایی تایلند شد. به گزارش “فردای همدان”، پیکارهای کاتا قهرمانی قاره کهن با حضور هشت کشور به میزبانی کشور تایلند برگزار شد و در پایان دلاورمردان جودو کشورمان با پنج مدال رنگارنگ به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست […]

گرو ورزش: تیم کاتا جودو کشورمان با کسب دو نشان طلا و سه نقره قهرمان مسابقات آسیایی تایلند شد.

به گزارش “فردای همدان”، پیکارهای کاتا قهرمانی قاره کهن با حضور هشت کشور به میزبانی کشور تایلند برگزار شد و در پایان دلاورمردان جودو کشورمان با پنج مدال رنگارنگ به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یافتند.

تیم کشورمان با کسب دو نشان طلا در ناگه نو کاتا و کاتامه نوکاتا و سه نقره در گوشین جوتسو، جونوکاتا و کیمه نو کاتا بر بام آسیا ایستاد، ژاپن با دو طلا و یک نقره نایب قهرمان شد، تایلند با 1طلا و 1برنز سوم شد.

در ناگه نو کاتا دلاورمردان کاتا کشورمان فتح الله عزیزی و حمیدرضا کریمی از همدان با 408 امتیاز مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستادند، ویتنام با 392.5 امتیاز نایب قهرمان شد، هنگ کنگ”با 382.5 امتیاز در جای سوم قرار گرفت و مالزی با 360.5 امتیاز چهارم شد.

در گوشین جوتسو تیم ژاپن با 566.5 امتیاز قهرمان شد،نمایندگان کاتا کشورمان محمد حسن نجفی و علیرضا کریمی از همدان با 556.5 امتیاز به نشان نقره دست یافتند، ویتنام با 515امتیاز در جای سوم قرار گرفت و هنگ کنگ با 442 امتیاز چهارم شد.

انتهای پیام/