سمن های همدان عضو کمیته های تخصصی مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان می شوند

رئیس مجمع استانی سمن های همدان در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان گفت: تعدادی از سمن های همدان با درخواست مرکز مطالعات شورا به عضویت کمیته های آن درآمدند. به گزارش فردای همدان، سیدمصطفی موسوی با اشاره به تعامل بسیار خوب مدیریت شهری با تشکل‌های غیردولتی اظهار کرد: در حال حاضر نمایندگان سمن […]

رئیس مجمع استانی سمن های همدان در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان گفت: تعدادی از سمن های همدان با درخواست مرکز مطالعات شورا به عضویت کمیته های آن درآمدند.
به گزارش فردای همدان، سیدمصطفی موسوی با اشاره به تعامل بسیار خوب مدیریت شهری با تشکل‌های غیردولتی اظهار کرد: در حال حاضر نمایندگان سمن ها در دو حوزه با مدیریت شهری همکاری دارند.

وی ادامه داد:  کمیته سمن های مدیریت شهری سال گذشته با هدف تعامل و همکاری فیمابین سمن ها و شهرداری با تصویب شورای اسلامی شهر تشکیل شد و موجب تسهیل استفاده سمن ها از امکانات شهرداری گردید.
وی ضمن ابراز امیدواری از دیدگاه شورای پنجم در بکارگیری از سمن اضافه کرد اعضای سمن های همدان دارای تخصص های مختلف هست و میتوان از فکر آنها در شورا استفاده کرد.
رئیس مجمع استانی سمن های همدان ضمن تشکر از تصمیم اخیر شورای شهر مبنی بر عضویت سمن ها در کمیته های ۱۱ گانه مرکز مطالعات شورا گفت نمایندگان سمن ها طی نامه ای به مرکز ارسال شده و مقدمات عضویت ایشان فراهم شده است.
موسوی ظرفیت سمن های همدان را بسیار بالا توصیف کرد و گفت هم اکنون همدان جزء سه استان برتر در فعالیت سازمان های مردم نهاد است و این ظرفیت میتواند در خدمت توسعه استان باشد.
وی تعامل نهادها با سمن ها را خوب ارزیابی کرد و افزود امروز مدیران دستگاه ها اهمیت همکاری با سمن ها را به درستی درک کردند و هریک به نوعی از این ظرفیت بعمل آمده استفاده میکنند.
موسوی ادامه داد مجمع هشت کمیسیون تخصصی دارد که تخصص های مختلف اعضا را در بردارد.
رئیس مجمع سمن ها در پایان آمادگی خود را برای برنامه ریزی و اقدامات مشترک مدیریت شهری و سمن ها اعلام نمود و گفت سمن ها نمایندگان شهروندان هستند و مطالبات مردم را پیگیری میکنند.