چهارمین کارگاه تصویرسازی و نقاشی کودکان برگزار می‌شود

گروه فرهنگ و هنر: مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان همدان گفت: چهارمین کارگاه تصویرسازی و نقاشی کودکان با مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی استان برگزار می‌شود. به گزارش “فردای همدان”؛ سیدیونس اشرفی‌پور ادامه داد: در این کارگاه اعضای خانه تصویرسازیحوزه هنری استان به همراه کودکان اقدام به نقاشی و تصویرسازی می کنند و در […]

گروه فرهنگ و هنر: مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان همدان گفت: چهارمین کارگاه تصویرسازی و نقاشی کودکان با مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی استان برگزار می‌شود.

به گزارش “فردای همدان”؛ سیدیونس اشرفی‌پور ادامه داد: در این کارگاه اعضای خانه تصویرسازیحوزه هنری استان به همراه کودکان اقدام به نقاشی و تصویرسازی می کنند و در این جریان هنری از یکدیگر تاثیر می پذیرند.

وی افزود: استفاده از تکنیک‌های مختلف، به اشتراک گذاری تجربه‌ها و داشته‌ها، و همچنین فعالیت گروهی از جمله تجربه‌هایی است که کودکان در این کارگاه کسب خواهند کرد.

اشرفی‌پور تاکید کرد: این کارگاه همچنین برای اعضای خانه تصویرسازی نیز موثر بوده و آنها را به دنیای فکری و تصویری کودکان که مخاطبان اصلی تولیدات تصویرسازی هستند نزدیک تر می‌کند.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان همدان در پایان گفت: چهارمین کارگاه تصویرسازی و نقاشی کودکان روز پنجشنبه 2 آذرماه 96 از ساعت 9 الی 12 در محل کتابخانه مرکزی همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/