کمک جامعه ورزش استان به زلزله زدگان کرمانشاه با برپایی مراسم گلریزان

گروه ورزش: به همت اداره کل ورزش و جوانان و هیأت پهلوانی و زورخانه ای همدان، مراسم گلریزان کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه با حضور مسئولین و ورزشکاران و آحاد مردم در زورخانه علی میرزای همدانی برگزار شد. به گزارش “فردای همدان”، مراسم گلریزان در زورخانه قدمتی به اندازه همین رشته دارد و در […]

گروه ورزش: به همت اداره کل ورزش و جوانان و هیأت پهلوانی و زورخانه ای همدان، مراسم گلریزان کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه با حضور مسئولین و ورزشکاران و آحاد مردم در زورخانه علی میرزای همدانی برگزار شد.

به گزارش “فردای همدان”، مراسم گلریزان در زورخانه قدمتی به اندازه همین رشته دارد و در مشکلات همواره پهلوانان یاور مردم بوده اند.

در همین راستا و به منظور حمایت از هموطنان زلزله زده کرمانشاه مراسم معنوی گلریزان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، روسای هیات های ورزشی، مربیان، داوران، پیشکسوتان و علاقمندان به ورزش در زورخانه پهلوان علی میرزای همدانی برگزار شد.

در این آیین ورزشکاران هیات ورزش‌ های باستانی و زورخانه ‌ای به اجرای حرکات نمایشی پرداختند و ضمن اینکه پس از هر کمک مادی و معنوی نیز صدای زنگ و ضرب زورخانه به صدا درآمد.

جامعه ورزش و جوانان استان با شرکت در جشن گلریزان دیشب 100 میلیون ریال کمک نقدی، 57 تخته پتو، دو دست کیسه خواب و سه دستگاه چراغ والور به هم وطنان زلزله زده کرمانشاه اهدا کردند.

انتهای پیام/