عمده مشکلات بيماران نيازمند به عضو “فرهنگ سازي” است

دبير شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان همدان گفت: عمده مشکلاتي که درباره بيماران نيازمند به عضو داريم، فرهنگ سازي است که در اين زمينه  روابط عمومي ها مي توانند موثر باشند. به گزارش “فردای همدان”، احسان شهابي که صبح امروز به همراه هيأت رئيسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان در انجمن خيريه حمايت […]

دبير شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان همدان گفت: عمده مشکلاتي که درباره بيماران نيازمند به عضو داريم، فرهنگ سازي است که در اين زمينه  روابط عمومي ها مي توانند موثر باشند.

به گزارش “فردای همدان”، احسان شهابي که صبح امروز به همراه هيأت رئيسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان در انجمن خيريه حمايت از بيماران کليوي شعبه همدان حضور يافته بود، در ديدار با مدير و اعضاي اين انجمن با ارائه  توضيحاتي درباره شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان، اظهار کرد: شايد به لحاظ مالي نتوانيم کمکي کنيم اما عمده مشکلاتي که درباره بيماران نيازمند به عضو داريم، فرهنگ سازي است که در اين زمينه  روابط عمومي ها مي توانند موثر باشند.

وي با قدرداني از مدير و اعضاي انجمن، اضافه کرد: خدمت به بيماران توفيق مي خواهد و از خلوص نيت اعضاي انجمن قدرداني مي کنم

مشاور استاندار و مدير کل روابط عمومي استانداري ادامه داد: کسي که در اين وادي قدم مي گذارد مي داند که بايد خود را وقف کند و بدون چشمداشت کار کند و حتي تحقيرها را تحمل کند اما با تمام اين اوصاف کار خود را دنبال مي کنند تا دردي را از دردمندي کم کنند که اين اقدام در دنيا و آخرت براي اين افراد خير و برکت به همراه دارد.

شهابي اظهار داشت: بيشتر آسيبهاي اجتماعي ناشي از فوت سرپرست خانواده است و اگر کمک به جلوگيري از اين ضايعه کنيم حتما مأجور خواهيم بود

وي تصريح کرد: دوبار تا کنون براي عضويت مديران استان در تکميل فرم اهداي عضو مرگ مغزي اقدام شده و استاندار هم اين فرم را پر کرده اند

شهابي خاطرنشان کرد: در ديداري که با مدير کل اوقاف استان داشتم، وي براي همکاري اعلام آمادگي کردند و اعضاي شوراي هماهنگي روابط عمومي ها  نيز در فرهنگ سازي و تسهيل خدمات به بيماران در دستگاه هاي اجرايي کمک خواهند کرد و دريغي ندارند.

وی بیان کرد: هيچ کاري مانند کاستن آلام دردمندان نزد خداوند محبوب و هيچ فردي مانند افرادي که در اين راه قدم بر مي دارند مأجور نيست.

در اين ديدار مدير و اعضاي انجمن و اعضاي هيات رئيسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان نيز به بيان ديدگاه هاي خود پرداختند و توافقاتي براي همکاري بيشتر حاصل شد.

انتهای پیام/