مهدی میوه دستگیر شد

گروه جامعه: رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: فردی با اسم مستعار مهدی میوه’ توسط پلیس آگاهی استان دستگیر شد. به گزارش “فردای همدان”، سرهنگ زارعی اظهار کرد: ماجرا ابن گونه رقم خورد که، هفتم آبان امسال در نزدیک یک مجتمع تجاری مسکونی شهر همدان دو جوان با هم درگیر می شوند، نزاع آنها منجر […]

گروه جامعه: رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: فردی با اسم مستعار مهدی میوه’ توسط پلیس آگاهی استان دستگیر شد.

به گزارش “فردای همدان”، سرهنگ زارعی اظهار کرد: ماجرا ابن گونه رقم خورد که، هفتم آبان امسال در نزدیک یک مجتمع تجاری مسکونی شهر همدان دو جوان با هم درگیر می شوند، نزاع آنها منجر به قتل یکی از این دو جوان می شود.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان بیان کرد: در جریان این درگیری فیزیکی این قاتل که ۱۸ سال دارد  و به مهدی میوه اشتهار دارد با استفاده از سلاح سرد یک جوان ۱۸  ساله دیگر را به شدت مجروح می کند که فرد مجروح به مرکز درمانی منتقل شد اما به علت شدت جراحت و خونریزی در بیمارستان فوت می کند.

وی خاطرنشان کرد: قاتل در اعترافات خود گفت که چند روز قبل تر مقتول به همراه دوستانش اقدام به ضرب و جرح وی می کنند؛ پس از این درگیری فیزیکی، قاتل مترصد فرصتی برای انتقام جویی بود که هفتم آبان امسال در جریان درگیری با مقتول این پسر جوان را به قتل می رساند.

انتهای پیام/