برپایی ایستگاه «همه واقف باشیم» در تویسرکان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان از برپایی ایستگاه «همه واقف باشیم» در سطح شهر تویسرکان به مناسبت دهه وقف خبر داد. به گزارش “فردای همدان”، حمیدرضا نوروزی با اشاره به آغاز دهه وقف اظهار کرد: وقف احسان ماندگاری است که باید بیش از پیش همگان در ترویج آن کوشا باشند. وی با […]

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان از برپایی ایستگاه «همه واقف باشیم» در سطح شهر تویسرکان به مناسبت دهه وقف خبر داد.

به گزارش “فردای همدان”، حمیدرضا نوروزی با اشاره به آغاز دهه وقف اظهار کرد: وقف احسان ماندگاری است که باید بیش از پیش همگان در ترویج آن کوشا باشند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در دهه وقف بیان کرد: دیدار با امام جمعه، دیدار با فرماندار شهرستان، غبارروبی آستان مقدس امامزادگان این شهرستان از اهم برنامه های دهه وقف است.

وی با بیان اینکه تجمع بزرگ لبیک یا رسول الله(ص) در سطح بقاع متبرکه شهرستان تویسرکان برگزار شد، تصریح کرد:  همچنین برگزاری مراسم عزاداری و سالروز شهادت امام رضا (ع) در امامزاده ابراهیم (ع) سرابی همراه با پذیرایی از دیگر برنامه‌های اداره اوقاف شهرستان در این هفته است.

نوروزی با اشاره به برگزاری ایستگاه همه واقف باشیم در سطح شهر تویسرکان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم وقف در جامعه رواج یابد چرا که این سنت حسنه با برطرف کردن نیازهای روز جامعه می‌تواند سهم مهمی در حل مشکلات جامعه داشته باشد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان ابراز داشت: ترویج سنت حسنه وقف به ویژه در جوار امامزادگان سبب تقویت روحیه معنوی عمومی مردم می شود.

وی گفت: امروزه وقف با رویکرد رفع نیازهای مردمی بهترین نوع وقف در راستای تقویت روحیه همکاری، تعاون و همدلی بین اقشار مختلف جامعه است.

انتهای پیام/