کارکنان برق همدان یک روز حقوق خود را به زلزله‌زدگان اهدا کردند

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از ارسال یک محموله از اقلام ضروری توسط این شرکت به مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: این محموله از محل مشارکت کارکنان با اهداء یک روز حقوق آنها تأمین شده است. به گزارش “فردای همدان”، محمدمهدی شهیدی با اشاره به آمادگی این شرکت برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان […]

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از ارسال یک محموله از اقلام ضروری توسط این شرکت به مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: این محموله از محل مشارکت کارکنان با اهداء یک روز حقوق آنها تأمین شده است.

به گزارش “فردای همدان”، محمدمهدی شهیدی با اشاره به آمادگی این شرکت برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان مناطق غربی کشور اظهار داشت: از ابتدای وقوع حادثه مدیران و نیروهای شرکت برای امدادرسانی در حال آماده‌باشبوده‌اند.

وی تصریح کرد: در این راستا 7اکیپ عملیاتی با تجهیزات کامل متشکل از 18 نفر برای کمک‌رسانیطی روزهای گذشته به این مناطق اعزام شده‌اند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: همچنین یک محموله از اقلام ضروری نیز به همت کارکنان این شرکت در قالب یککانکس به استان کرمانشاه ارسال شد.

وی یادآور شد: این محموله شامل 29 هزار قرص نان لواش، یک تن خرما،7 هزاربسته حلوا شکری و… از محل مشارکت کارکنان با اهداء یک روز حقوق آنها تأمین شده است.

شهیدی عنوان کرد: همچنین با مشارکت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و بسیج صنعت برق مقدمات برپایی موکب پذیرایی از حادثه‌دیدگان در این مناطق فراهم شده است.

انتهای پیام/