مدرسه طبیعت نسیم همدان به یاری زلزله زدگان شتافت

یک فعال محیط زیست می گوید: مدرسه طبیعت با کمک نیروهای داوطلب به کمک زلزله زدگان شتافت. حمید نوروزی در گفت و گو با خبرنگار “فردای همدان”، اظهار می کند: تشکل های مردمی استان کرمانشاه برای کمک به آسیب دیدگاه زلزله نیاز به کمک و یکسری اقلام داشتند و به همین دلیل تصمیم گرفتیم داوطلبانه […]

یک فعال محیط زیست می گوید: مدرسه طبیعت با کمک نیروهای داوطلب به کمک زلزله زدگان شتافت.

حمید نوروزی در گفت و گو با خبرنگار “فردای همدان”، اظهار می کند: تشکل های مردمی استان کرمانشاه برای کمک به آسیب دیدگاه زلزله نیاز به کمک و یکسری اقلام داشتند و به همین دلیل تصمیم گرفتیم داوطلبانه به آنها کمک کنیم.

این فعال محیط زیست می افزاید: در همین راستا تشکل های همدان به صورت داوطلبانه شروع به جمع آوری اقلام های مورد نیاز در مدرسه طبیعت کردند تا کمک ها از این مکان بارگیری و به دست فعالین مدنی استان کرمانشاه برسد و در اختیار زلزله زدگان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه همچنین تصمیم گرفتیم نیروهای متخصص از جمله جوشکار، پزشک، راننده لودر و روانشناس به منطقه بروند، عنوان می کند: دوستانی که دارای تخصص مورد نیاز برای منطقه آسیب دیده بودند از همدان برای کمک اعزام شدند.

نوروزی ادامه می دهد: طبق فراخوانی که داده شده در چند رستوران، مهدکودک و مغازه کمک جمع آوری و برای ارسال به مدرسه طبیعت فرستاده می شود.

این فعال محیط زیست درباره مدرسه طبیعت می گوید: مدرسه طبیعت برآیند یک اتفاق بین فعالین محیط زیست، فعالین حقوق کودکان، روانشناسان، پزشک متخصص اطفال، مدرس بازی های هوش و خلاقیت است که این تیم، مدرسه طبیعت را پیش می برند.

وی بیان می کند: فضای روستاگونه ای در این مدرسه وجود دارد چراکه انسان طی میلیون ها سال در این بستر زندگی کرد و تکامل، بلوغ، رشد عضلات و ایمنی اش بر این اساس انجام شد و این امر ایده ای شد تا مدرسه طبیعت را درست کنیم البته فضای مدرسه را ایمن تر طراحی کردیم.

انتهای پیام/