دولتمردان قدر مردم را بدانند/ آسیب دیدگان زلزله نیازمند وسایل گرمایشی

یک داوطلب جمعیت هلال احمر استان همدان می گوید: مردم ایران، خصوصا مردم همدان از زمان وقوع زلزله در استان کرمانشاه برای کمک سنگ تمام گذاشتند و دولتمردان باید قدر مردم را بدانند. سید عباس مهدیان در گفت و گو با خبرنگار “فردای همدان”، اظهار می کند: مدت 12 سال است که به صورت داوطلب […]

یک داوطلب جمعیت هلال احمر استان همدان می گوید: مردم ایران، خصوصا مردم همدان از زمان وقوع زلزله در استان کرمانشاه برای کمک سنگ تمام گذاشتند و دولتمردان باید قدر مردم را بدانند.

سید عباس مهدیان در گفت و گو با خبرنگار “فردای همدان”، اظهار می کند: مدت 12 سال است که به صورت داوطلب با جمعیت هلال احمر استان همدان همکاری دارم و امروز به مدت 4 روز است که برای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه در خدمت هلال احمر همدان هستم.

این داوطلب جمعیت هلال احمر استان همدان می افزاید: در این چند روز مسئولیت تدارکات و بسته بندی اقلام اعزامی به مناطق زلزله زده بر عهده من بوده و دوشادوش سایر داوطلبان مشغول به فعالیت هستیم.

وی با اشاره به کمک بی نظیر مردم به زلزله زدگان، بیان می کند: به عنوان یک فرهنگی و داوطلب کف پای همه مردم را می بوسم چراکه برای کمک به زلزله زده گان سنگ تمام گذاشتند و باید نمره 20 به مردم ایران و خصوصا همدان داد.

مهدیان در پایان خاطرنشان کرد: بهتر است مردم استان همدان با توجه به سرمای هوا اقلامی نظیر وسایل گرمایشی، پلاستیک رولی، چادر و پتو به آسیب دیدگان زلزله اهدا کنند.

انتهای پیام/