عکاسان حرفه ای برای همکاری با روابط عمومی هلال احمر اعلام آمادگی نمایند

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: از آقایانی که عکاسی و فیلمبرداری را به صورت تخصصی دنبال می کنند دعوت به عمل می آید به تیم روابط عمومی هلال احمر استان همکاری نمایند. مقصود شعبانی در گفت و گو با خبرنگار “فردای همدان”، با بیان اینکه منطقه پیران سرپل ذهاب جهت خدمات […]

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: از آقایانی که عکاسی و فیلمبرداری را به صورت تخصصی دنبال می کنند دعوت به عمل می آید به تیم روابط عمومی هلال احمر استان همکاری نمایند.

مقصود شعبانی در گفت و گو با خبرنگار “فردای همدان”، با بیان اینکه منطقه پیران سرپل ذهاب جهت خدمات رسانی به مردم زلزله زده در اختیار جمعیت هلال احمر همدان قرار گرفته، اظهار کرد: از امروز تمامی نیروهای امدادی جمعیت استان که در منطقه زلزله زده کرمانشاه هستند برای انجام کارهای امدادی به روستای پیران می روند.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان افزود: همچنین امروز تیم روابط عمومی برای به تصویر کشیدن نیروهای امدادی و وضعیت منطقه خودش را به جمع امدادی های استان رساند.

وی با اشاره به اینکه تیم مستند ساز اعزامی به منطقه متشکل از چهار نفر است، بیان کرد: این تیم همراه با یک دستگاه خودرو و تجهیزات کامل به منطقه اعزام شدند.

شعبانی ادامه داد: این تیم تا زمانی که امدادرسانی در منطقه ادامه دارد در کنار تیم های همدان می ماند و به صورت شیفت بندی کار تخصصی خود را انجام می دهد.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان خاطرنشان کرد: همچنین از آقایانی که عکاسی و فیلمبرداری را به صورت تخصصی دنبال می کنند دعوت به عمل می آید به تیم روابط عمومی هلال احمر استان همکاری نمایند؛ علاقمندان می توانند با شماره تماس 38247951 دفتر روابط عمومی تماس گرفته و ثبت نام نمایند تا در مراحل بعدی به صورت تیمی به منطقه اعزام شوند.

انتهای پیام/