پیام تسلیت مجمع سمن‌های جوانان استان همدان در پي زلزله غرب كشور

مجمع سمن‌های جوانان استان همدان در پي زلزله غرب كشور و از دست دادن تعدادي از هموطنانمان پيام تسليتي صادر كرد.   به گزارش “فردای همدان”، مجمع سمن‌های جوانان استان همدان در پی زلزله غرب کشور و از دست دادن تعدادی از هموطنانمان پیام تسلیتی صادر کرد.   به نام خداوند جاودان   انالله و […]

مجمع سمن‌های جوانان استان همدان در پي زلزله غرب كشور و از دست دادن تعدادي از هموطنانمان پيام تسليتي صادر كرد.

 

به گزارش “فردای همدان”، مجمع سمن‌های جوانان استان همدان در پی زلزله غرب کشور و از دست دادن تعدادی از هموطنانمان پیام تسلیتی صادر کرد.

 

به نام خداوند جاودان

 

انالله و انا الیه راجعون

 

با وقوع حادثه زلزله غرب کشور با مرکزیت استان کرمانشاه و جان باختن و گرفتاری هموطنان عزیزمان در شهرستان‌های این استان خصوصا سرپل ذهاب، دل‌های جوانان همدان نیز لرزید و خانه اندوه شد.

 

مجمع سمن‌های جوانان استان همدان به نمایندگی از سازمان‌های مردم‌نهاد استان به همه بازماندگان این حادثه تسلیت عرض می‌نماید و برای سفرکردگان به دیار باقی علو درجات، مغفرت و برای عزیزان بازمانده صبر ،شکیبایی و آرامش در این مصیبت جانکاه را از درگاه الهی مسئلت دارد.

 

مجمع سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان استان همدان در کنار مردم غیور و مصیبت دیده کرمانشاه، دوشادوش ایستاده و خود را در آلام، داغ و گرفتاری هموطنان شریک می‌داند و آماده امداد و یاری به ایشان است.