آغاز اطلاع رساني از تسهيلات اشتغال فراگير با سفر فرماندار فامنين به روستاها

فرماندار فامنين به همراه تعدادي از مسئولين ادارات شهرستان اطلاع رساني از تسهيلات اشتغال فراگير و تسهيل و توسعه اشتغال در روستاها را با سفر به روستاي اصله و ديدار با مردم روستا آغاز كرد. به گزارش “فردای همدان”، سيد مجيد شماعي در اين ديدار ضمن تشکر از حضور مسئولين و مردم در اين جلسه […]

فرماندار فامنين به همراه تعدادي از مسئولين ادارات شهرستان اطلاع رساني از تسهيلات اشتغال فراگير و تسهيل و توسعه اشتغال در روستاها را با سفر به روستاي اصله و ديدار با مردم روستا آغاز كرد.

به گزارش “فردای همدان”، سيد مجيد شماعي در اين ديدار ضمن تشکر از حضور مسئولين و مردم در اين جلسه گفت : هدف از تشکيل اين ستاد حضور در روستاهاي شهرستان و اطلاع رساني در خصوص وام هاي اشتغال فراگير و وام توسعه اشتغال روستايي است .

فرماندار فامنين افزود : وام اشتغال فراگير زير نظر ادارات جهاد کشاورزي، صنعت ، معدن و تجارت و ميراث فرهنگي و مبلغ آن براي وام گيرنده شناور است و شخص با آورده 17 درصدي مي تواند اين وام را دريافت کند.

وي اضافه كرد: سود اين وامها  12 درصد است و مبلغ 210 ميليارد ريال در خصوص وام اشتغال فراگير براي شهرستان فامنين در نظر گرفته شده است  .

شماعي در ادامه به وام توسعه اشتغال روستايي اشاره  كرد و گفت: سود اين وامها 9 تا 6 درصد است و شامل طرح هاي کشاورزي ، گلخانه اي ، کشت هاي کم آب بر و ساخت و ساز دامداري ها و … مي شود .

انتهای پیام/